The Culling powraca i świruje - za darmo zagracie tylko jeden mecz dziennie!
Do trzech razy sztuka, moi drodzy! Znaczy, The Culling powraca i oczywiście nie jest w stanie zrobić tego w normalny sposób, tylko musi uraczyć nas dziwacznym modelem biznesowym.
Jeśli jednak w ogóle nie pamiętacie tej produkcji to przypomnę, że był to jeden z pierwszych przedstawicieli battle royale. Różnił się jednak znacząco od PUBG, Apex Legends, Fortnite, czy CoD: Warzone. Tutaj skromna grupa graczy trafiała na arenę i starała się przetrwać przy użyciu wszystkich, możliwych środków – było niezwykle brutalnie, a do tego zabawa koncentrowała się na walce w zwarciu oraz zastawianiu pułapek.
Ostatecznie jednak projekt nie przyniósł oczekiwanych rezultatów, został porzucony, stworzono jego kontynuację (The Culling 2), która również nie wypaliła, scalono wszystko w jedną całość (The Culling 2 dostępne było przez 8 dni!), wydano wersję Origins, ją również zamknięto i teraz pora na „triumfalny powrót”. Istna, battle-royalowa telenowela!
Do rzeczy jednak. The Culling: Origins powraca na Xbox One i z czasem pojawi się ponownie na PC. Zanim jednak z jakiegoś powodu zakrzykniecie z radości to od razu uprzedzam przed dziwacznym modelem biznesowym gry. No więc tak:
-
Grę musicie kupić (B2P) no chyba, że macie starą kopię lub graliście, kiedy była F2P to macie ją przypisaną do konta
-
Kupno gry pozwala Wam na zagranie JEDNEGO MECZU KAŻDEGO DNIA
-
Chcecie zagrać więcej? Musicie wydać tokeny uprawniające do dalszej zabawy
-
Paczki z tokenami kupicie za realne pieniądze lub nabędziecie przepustkę uprawniającą do grania przez 7 lub 30 dni
-
Nie chcecie płacić za możliwość grania? To wygrajcie mecz, wtedy dostaniecie darmowy token na kolejną rundę
Jakie są ceny? The Culling: Origins będzie kosztował niecałe 5 dolarów. Trzy tokeny kupicie za 1 dolara, dziesięć tokenów za 3 dolary, a dwadzieścia tokenów za 5 dolarów. Przepustka na „nieskończoną ilość grania” może zostać nabyta na 7 dni za 2 dolary oraz na 30 dni za 6 dolarów.
Xaviant informuje, że zmieniło system monetyzacji The Culling, aby mieć pewność, że gracze będą wracali do gry przez lata. I tutaj wybaczcie, ale dodam coś od siebie. Jeśli będą wracali przez góra miesiąc (osobiście zakładam tydzień) to już będzie wyczyn.
Premiera gry na Xbox One nastąpi 14 maja. PC-towa powinna zadebiutować niedługo później. Ciekawe, czy ktoś się skusi na taką ofertę, jak myślicie?