The Division 2 chciało być jak Diablo i PoE. Teraz wycofuje się z pomysłu
Już wyjaśniamy, o co biega…
Pod koniec czerwca Ubisoft zapowiedziało nowy sposób rozwoju gry tzw. Seasons 2.0, który miał zacząć obowiązywać od końca tego roku i który praktycznie eliminował nasze główne postacie z gry.
W każdym takim Sezonie musielibyśmy tworzyć nową postać, expić i farmić przedmioty od zera. Tylko sezonowi bohaterowie mieliby dostęp do nowych wyzwań i nagród o ograniczonym czasie trwania.
Czyli mówiąc w skrócie: Ubisoft chciało zrobić z The Division 2 grę w stylu Path of Exile, Diablo 3 czy Diablo 4, gdzie wszystko polega na sezonowej zabawie, a granie głównym permanentnym bohaterem (na Eternal Realm aka Standard League) praktycznie mijało się z celem.
Ta decyzja spotkała się z ogromnym sprzeciwem (hejtem) ze strony społeczności, więc Ubisoft musiał przemyśleć swój pomysł. No i przemyślał…
W specjalnym komunikacie słyszymy, że Ubisoft “ponownie oceni” pomysł Seasons 2.0, uwzględni feedback społeczności i zrobi coś z sezonowym postępem.
Szczegółów brak, ale wkrótce mamy poznać konkrety.