The Division 2 przeszedł dzisiaj rework gry. Masa zmian, ulepszeń i nowości!
Zacznijmy od tego, że The Division 2 rozpoczął dzisiaj nowy sezon – Year 5, Season 3 “Vanguard”, w którym wybierzemy się na ulice Nowego Jorku i zbadamy zniknięcie agentki Kelso.
Do tego nowa egzotyczna broń – Mosquito; nowe egzotyczne rękawice – Rugged Gauntlets; nowy zestaw – Aegis oraz nowe “imienne” przedmioty.
To jednak nic w porównaniu z dzisiejszym debiutem wyczekiwanego i na swój sposób rewolucyjnego Project Resolve. To kompleksowa aktualizacja, która nie tylko naprawia 2000 błędów, ale gruntownie poprawia wrażenia rozgrywki i daje podwalinę pod przyszłą zawartość.
Najważniejsze zmiany:
- Rozszerzona pula łupów
- Bardziej zabawne i wciągające wydarzenia globalne
- Bardziej wartościowe nagrody np. za dzienne i tygodniowe Projekty
- Usprawnienie trybów gry np. Descent
- Łatwiej osiągalne Expertise
- Zwiększenie atrakcyjności mniej popularnych broni (czyt. Spory buff)
- Zwiększenie siły bonusów za 2- i 3-częściowy zestaw
- Nowe funkcje gry – np. Majsterkowanie (łączy funkcje Optymalizacji i Rekalibracji w jednym wygodnym miejscu)
- Biblioteka Talentów/Atrybutów dostępna w Inventory
- Skrzynki z łupami będą teraz skalować się wraz z poziomem trudności świata
- Nowa funkcja, która umożliwia graczom natychmiastowe użycie zestawu pancerza w celu uzupełnienia 25% pancerza z 5-sekundowym czasem odnowienia
- Koniec zawalonego ekwipunku modów (kiedy zostanie zdobyty lepszy mod umiejętności, automatycznie zastąpi on istniejący)
- Duże zmiany w PvP np. dostosowanie intensywności rozgrywki w Dark Zone, zmiany Talentów, zmiany w Conflict
My przedstawiliśmy tylko najważniejsze zmiany, bo jest tego dużo, duuuuużo więcej. O wszystkim przeczytacie TUTAJ.
Proponujemy dać szansę The Division 2. Nie tylko dlatego, że to jeden z najlepszych looter-shooterów MMO na rynku, ale dlatego, że większość zmian w Project Resolve była podyktowana opiniami graczy, więc dzisiejszy The Division 2 jest swoją najlepszą wersją w historii.
Miłej zabawy!