The Division 2 zaroiło się od nowych graczy. Wszystko dzięki kosmicznej promocji

Ququq

Jaki jest najlepszy sposób na przyciągnięcie nowych graczy? Transformacja na Free-To-Play... albo niesamowita promocja, czyli to, co zrobił ostatnio Ubisoft z The Division 2. 

Dzięki 95-procentowej obniżce ceny (UPDATE: obecnie cena wzrosła z 12 zł do 39 zł, co i tak jest świetną ceną) na ulicach Waszyngtonu „zaroiło się” od świeżej krwi. 

Trudno określić, ile osób rzeczywiście przybyło (lub wróciło) do The Division 2 w ostatnim tygodniu, ale na pewno mówimy o dziesiątkach lub może nawet setkach tysięcy. Serwery żyją, matchmaking żyje, nawet oglądalność na Twitchu wzrosła czterokrotnie

Doszło nawet do tego, że do gry wróciły… kolejki. Może nie jest to akurat kolejka na 5000 osób (jak widać na obrazku), ale takie na 100, 200 czy 500 osób - w godzinach szczytu - to już nic szczególnego. 

Obstawiam, że popularność The Division 2 będzie jeszcze rosła. Premiera dodatku „Warlords of New York” (3 marca) dopiero przed nami.

Zagracie TUTAJ

Zobacz także

5 komentarzy