Throne and Liberty usuwa Auto-Combat i prezentuje nowy lepszy system walki
Po majowych beta testach w Korei Południowej, na Throne and Liberty, a w szczególności na NCSoft wylała się fala hejtu.
Głównie z powodu nieszczęsnej funkcji Auto-Combat, ale także statycznej pozbawionej błysku walki oraz generyczngo i mega nudnego rozwoju postaci.
NCSoft przyjęło to do wiadomości i obiecało poprawić/naprawić te elementy w najbliższej przyszłości. No i proszę – po trzech miesiącach dodatkowych prac Koreańczycy prezentują pierwsze efekty…
- Ogólny system walki został zmieniony, aby umożliwić ataki podczas ruchu.
- Efekt “bezwładności” obserwowany podczas zmiany kierunku został zminimalizowany, aby zwiększyć szybkość reakcji.
- Zwiększono liczbę początkowych umiejętności i zmieniono szybkość uczenia się nowych umiejętności.
- Dodano także wiele nowych rodzajów umiejętności
- System statystyk, w którym niektóre statystyki wpływały tylko na siłę ataku niektórych broni, został całkowicie zmieniony
- Umiejętności pasywne broni, które były skuteczne tylko podczas używania określonej broni, zostały dostosowane tak, aby miały równomierny wpływ na wszystkie bronie
- Zwiększono liczbę źródeł wytwarzania wczesnego wyposażenia i pozyskiwania materiałów
- Trwają również prace nad usprawnieniem swapowania broni
System broni polegający na noszeniu i używaniu dwóch rodzajów broni jest bardzo ważną cechą walki TL, ale faktyczna kombinacja używanej broni ma wyraźne ograniczenia. Ponieważ system oczekiwał kompletowania różnych kombinacji broni według indywidualnych upodobań i koncepcji, konieczna była zmiana i w tym zakresie.
Na dowód swoich słów, NCSoft przedstawiło krótki filmik prezentujący nowy odświeżony system walki Throne and Liberty:
Druga zmiana dotyczy progresji postaci. Szybciej zdobędziemy level i wymagany sprzęt.
Gra nie może wymagać tyle czasu gry, co wcześniej. Czas wzrostu wymaganego do awansu został drastycznie skrócony, podobnie jak okres zdobywania wyposażenia i rozwoju umiejętności.
Zdobycie poziomu 30, który został pokazany w beta teście, zostało skrócone o 1/3, a zdobycie poziomu 50, czyli max lvl na premierę, zostało skrócone do 1/10.
Na koniec najważniejsza kwestia: funkcje Auto-Combat i Auto-Movemenet (Auto-Pathing) zostały USUNIĘTE z gry!
Uznaliśmy, że istnienie systemu automatycznego polowania jest coraz częściej uznawane za coś naturalnego w grach MMORPG i również podążając za tym trendem, wprowadziliśmy automatyczne polowanie. Uważam jednak, że ta decyzja została podjęta zbyt łatwo.
Pełny komunikat (po koreańsku) znajdziecie TUTAJ.