Throne and Liberty usuwa Auto-Combat i prezentuje nowy lepszy system walki

Dodany przez guru 9 miesięcy temu
46 6530
Throne and Liberty usuwa Auto-Combat i prezentuje nowy lepszy system walki

Po majowych beta testach w Korei Południowej, na Throne and Liberty, a w szczególności na NCSoft wylała się fala hejtu.

Głównie z powodu nieszczęsnej funkcji Auto-Combat, ale także statycznej pozbawionej błysku walki oraz generyczngo i mega nudnego rozwoju postaci.

NCSoft przyjęło to do wiadomości i obiecało poprawić/naprawić te elementy w najbliższej przyszłości. No i proszę – po trzech miesiącach dodatkowych prac Koreańczycy prezentują pierwsze efekty…

  • Ogólny system walki został zmieniony, aby umożliwić ataki podczas ruchu.
  • Efekt “bezwładności” obserwowany podczas zmiany kierunku został zminimalizowany, aby zwiększyć szybkość reakcji.
  • Zwiększono liczbę początkowych umiejętności i zmieniono szybkość uczenia się nowych umiejętności.
  • Dodano także wiele nowych rodzajów umiejętności
  • System statystyk, w którym niektóre statystyki wpływały tylko na siłę ataku niektórych broni, został całkowicie zmieniony
  • Umiejętności pasywne broni, które były skuteczne tylko podczas używania określonej broni, zostały dostosowane tak, aby miały równomierny wpływ na wszystkie bronie
  • Zwiększono liczbę źródeł wytwarzania wczesnego wyposażenia i pozyskiwania materiałów
  • Trwają również prace nad usprawnieniem swapowania broni

System broni polegający na noszeniu i używaniu dwóch rodzajów broni jest bardzo ważną cechą walki TL, ale faktyczna kombinacja używanej broni ma wyraźne ograniczenia. Ponieważ system oczekiwał kompletowania różnych kombinacji broni według indywidualnych upodobań i koncepcji, konieczna była zmiana i w tym zakresie.

Na dowód swoich słów, NCSoft przedstawiło krótki filmik prezentujący nowy odświeżony system walki Throne and Liberty:

Druga zmiana dotyczy progresji postaci. Szybciej zdobędziemy level i wymagany sprzęt.

Gra nie może wymagać tyle czasu gry, co wcześniej. Czas wzrostu wymaganego do awansu został drastycznie skrócony, podobnie jak okres zdobywania wyposażenia i rozwoju umiejętności.

Zdobycie poziomu 30, który został pokazany w beta teście, zostało skrócone o 1/3, a zdobycie poziomu 50, czyli max lvl na premierę, zostało skrócone do 1/10.

Na koniec najważniejsza kwestia: funkcje Auto-Combat i Auto-Movemenet (Auto-Pathing) zostały USUNIĘTE z gry!

Uznaliśmy, że istnienie systemu automatycznego polowania jest coraz częściej uznawane za coś naturalnego w grach MMORPG i również podążając za tym trendem, wprowadziliśmy automatyczne polowanie. Uważam jednak, że ta decyzja została podjęta zbyt łatwo.

Pełny komunikat (po koreańsku) znajdziecie TUTAJ.

 


46 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube