Tibia + Albion Online. Ravendawn prezentuje unikalny system reputacji
Ravendawn to świetnie zapowiadający się MMORPG (połączenie Tibii oraz Albion Online), którego premiera nastąpi w najbliższych miesiącach.
W najnowszym wpisie twórcy gry podzielili się informacjami na temat kompletnie przebudowanego Systemu Reputacji, który powstał dzięki feedbackowi z beta testów i który podobno będzie lepiej pasował do sandboxowego charakteru Ravendawn.
Gracze – poprzez konsekwencje wyborów, wybieranie konkretnych opcji dialogowych oraz interakcje w świecie gry – będą zdobywali punkty, co pozwoli im podążać ścieżkami Porządku, Najemnika lub Przestępcy.
Stary Reputation System był bardzo sztywny (i przypisany do konkretnej ścieżki), z kolei w tym nowym otrzymamy więcej swobody w rozwoju bohatera - i to na różnych płaszczyznach, zgodnych z naszym gustem.
Nowy System Reputacji będzie posiadał bardziej poziome drzewo bonusów zamiast całkowicie dzielić ścieżki, dzięki czemu będziesz teraz mógł wybierać bonusy, które najlepiej pasują do twojego stylu gry, jednocześnie wybierając opcje dialogowe zgodne z twoim stylem roleplay.
Jest to możliwe dzięki nowemu skumulowanemu wynikowi, który łączy punkty z trzech istniejących ścieżek reputacji, zdobywanych poprzez dialogi i interakcje. Innymi słowy, nigdy nie będziesz musiał rezygnować z określonego bonusu tylko dlatego, że nie chciałeś podążać konkretną ścieżką reputacji, co spełnia cel reformulacji.
Rdzeniem nowego Systemu Reputacji jest struktura oparta na sumie twoich punktów reputacji, co oznacza, że łączna liczba punktów reputacji (czy to związanych z Porządkiem, Najemnikiem czy Przestępcą), zdobytych podczas twojej przygody, ma znaczenie na koniec dnia. Te punkty będą wykorzystywane nie tylko do zakupu pożądanych bonusów, ale także do umożliwienia interakcji z różnymi NPC-ami rozsianymi po całym świecie gry, które oferują różne korzyści, takie jak zdobycie praw do ziemi, aby móc posiąść działkę w świecie Ravendawn, czy też potężnych zaklęć, które wzmocnią twoje umiejętności bojowe.
Aby poprawić ogólną jakość rozgrywki w różnych obszarach gry, takich jak walka, ekonomia, poruszanie się, tworzenie przedmiotów i inne, bonusy zostaną teraz podzielone na 7 różnych poziomów. Będziesz mógł wydać swoje punkty reputacji na pierwszym poziomie, a aby wybrać bonus wyższego poziomu, będziesz musiał proporcjonalnie mieć co najmniej jeden bonus na poprzednim poziomie.
Na przykład, aby wybrać 1 bonus na 5 poziomie (Drzewo Reputacji), musisz mieć co najmniej 1 bonus na 4 poziomie. Aby wybrać 3 bonusy na 5 poziomie, musisz mieć co najmniej 3 bonusy na 4 poziomie. Aby wybrać 3 bonusy na 4 poziomie, musisz mieć co najmniej 3 bonusy na 3 poziomie, i tak dalej.
Zmienią się także poszczególne bonusy za zdobywanie reputacji. Będą one bardziej atrakcyjne i bardziej wpływające na moc postaci, co ma zachęcić graczy do eksploracji i interakcji ze światem.
Kilka przykładów:
Więcej przeczytacie TUTAJ.