Tibia ma 32 miliony graczy i zaliczyła bardzo udany rok

CipSoft bardzo niechętnie dzieli się informacjami z Tibii, ale przecież jest się czym chwalić.
Dzięki notce prasowej i podsumowaniu roku dowiedzieliśmy się, że od początku istnienia gry (czyli od 1997 r.) Tibia „dorobiła się” 32 milionów zarejestrowanych graczy aka 32 miliony zarejestrowanych kont.
Tibia pojawiła się online w 1997 roku, stając się jedną z pierwszych gier MMORPG. Od tego czasu gracze z całego świata założyli ponad 32 miliony kont. Postacie w Tibii mogą awansować w nieskończoność, ale tracą cenne punkty doświadczenia, jeśli nie przetrwają przygody.
Dowiedzieliśmy się również, że roczne przychody przekraczają 20 milionów euro (o tym wiedzieliśmy) i że sama firma zatrudnia już ponad 100 osób. Ostatnio było to 95 osób, więc - jak widać - kolejni ludzie zasilają CipSoft. Pewnie dlatego, że CipSoft przejął ostatnio The Settlers Online, no i pracuje nad nowym MMORPG - Persist Online.
***
Co do 2025 roku, był to jeden z najlepszych i najbogatszych w zawartość okresów w Tibii. Oto co udało się wprowadzić od stycznia:
- Tibia Token
- Nowy World Boss
- Pierwszą nową klasę od początku gry - Mnicha
- Summer Update
- Wprowadzenie Tibii na Epic Games Store
- Dodanie nowej lokacji startowej - Newhaven
- Gruntowna przebudowa procesu wprowadzania do gry
- Winter Update
Co dalej? CipSoft wspomniał już o dużym balansie profesji oraz kolejnej przebudowie - tym razem początków rozgrywki na mainland.
Nie zapominajmy też, że gdzieś na przełomie stycznia i lutego doczekamy się pierwszego na świecie 3000 lvl.
Zagracie TUTAJ.