Tibia nie będzie już taka sama. Wielki nerf całej gry

Dodany przez guru około 2 lata temu
15 27225
Tibia nie będzie już taka sama. Wielki nerf całej gry

Rewolucja goni rewolucję. Po wprowadzeniu dźwięku do gry, Tibię czeka nas kolejne historyczne wydarzenie – gigantyczny NERF praktycznie całej gry.

CipSoft doszedł do wniosku, że gracze levelują zbyt szybko i zbyt łatwo, a wprowadzone na przestrzeni lat funkcje gry (np. kuźnia egzaltacji czy nasycanie) dawały postaciom jeszcze więcej mocy. 

Dlatego dotychczasowe skalowanie zostanie przebudowane, a obrażenia i leczenie postaci ulegną znacznemu osłabieniu. Najbardziej oberwie się postaciom powyżej 500 lvl, jednak skutki nerfu najbardziej odczują najlepsi, najlepiej wyexpieni Tibijczycy, w tym również nasza czołowa parka TOP1 i TOP2: “Goraca” i “Bobeek”.

Tłumaczenie via Tibiopedia.pl:

Prędkość, z jaką postacie zdobywają poziomy, rośnie z czasem i obecnie wiele z nich ma już powyżej 1000 poziomu. Jednak ich obrażenia i leczenie nadal rosną o 1 co 5 poziomów. Stało się jasne, że to skalowanie jest przestarzałe i zbyt strome, ponieważ zbyt szybko zwiększa moc postaci. Ta zmiana położy większy nacisk na sprzęt i umiejętności. Dlatego wpływ poziomu postaci na obrażenia i leczenie postaci zostanie obniżony.

Wraz z jutrzejszym zapisem serwera, ogólne skalowanie obrażeń i wzrostu leczenia wraz z poziomem zostanie dostosowane w następujący sposób:

  • Do poziomu 500: bez zmian, obrażenia i leczenie +1 co 5 poziomów
  • Od poziomu 501-1100: obrażenia i leczenie +1 co 6 poziomów
  • Od poziomu 1101-1800: obrażenia i leczenie +1 co 7 poziomów
  • Od poziomu 1801-2600: obrażenia i leczenie +1 co 8 poziomów
  • Od poziomu 2601-3500: obrażenia i leczenie +1 co 9 poziomów
  • Powyżej poziomu 3500 kontynuuje z tą samą logiką (kroki 500, 600, 700 itd.)

Dla obecnego poziomu 800 oznacza to: Przed tą zmianą poziom tej postaci zwiększał obrażenia i leczenie o 160, po tej zmianie jej obrażenia i leczenie są zmniejszone o 10 do 150 (+1 co 5 poziomów do poziomu 500, +1 co 6 poziomów od poziomu 501 do poziomu 800).

Ta zmiana będzie obowiązywać z mocą wsteczną, co oznacza, że obrażenia i leczenie postaci powyżej poziomu 500 będą niższe niż wcześniej, w zależności od ich aktualnego poziomu. Należy pamiętać, że duża część zadawanych przez postać obrażeń zależy od umiejętności i czarów, więc rzeczywisty wpływ tej zmiany jest różny.

Jest to znaczący krok, ale niezbędny dla osiągnięcia równowagi w grze, zwłaszcza że nadchodzące koło umiejętności sprawi, że postacie będą silniejsze niż przed jutrzejszą korektą.

Dla Tibii!

Zmiany wejdą w życie nie za miesiąc, nie za tydzień, ale już jutro!!!

Ciekawe, czy Tibijczycy zareagują tak samo “entuzjastycznie” na nerfa jak gracze Elder Scrolls Online. Będziemy przyglądać się sytuacji…

 


15 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube