To zmieni Tibię. CipSoft prezentuje System Biegłości Broni

Dodany przez guru dzień temu
11 8388
To zmieni Tibię. CipSoft prezentuje System Biegłości Broni

Pod koniec ubiegłego tygodnia CipSoft wypuścił screenshoty nowego systemu gry - Weapon Proficiency, którymi rozpalił tibijską społeczność do czerwoności.

Obstawialiśmy, że będzie to prosta powierzchowna mechanika… no i się myliliśmy, bo System Biegłości Broni będzie ogromny i mega rozbudowany.

Doświadczeni gracze zyskują możliwość znaczącej personalizacji swojego ulubionego typu broni, podczas gdy nowicjusze będą cieszyć się wyraźniejszym poczuciem postępu bez konieczności wydawania złota czy innych zasobów.

Dzisiejszy artykuł zdradza kluczowe informacje: czyli czym będzie System Biegłości Broni, jak będzie działać i jak bardzo zmieni postrzeganie rozgrywki.

Via Tibiopedia.pl

  • Prawie każda broń w Tibii ma swoją unikalną Biegłość Broni, co daje ponad 400 różnych Drzew Biegłości Broni.
  • Każda biegłość ma od 1 do 7 Poziomów Biegłości, z każdym oferującym od 1 do 3 odblokowywalne atuty.
  • Wybór atutu (jeśli żaden nie jest wybrany) można dokonać w dowolnym miejscu, ale zmiana lub usunięcie atutu jest możliwe tylko w strefach ochrony (PZ).
  • Postacie zdobywają postęp biegłości, zabijając potwory, gdy broń jest używana.
  • Postęp Biegłości jest przypisany do postaci i nie można go przenieść.
  • Postęp Biegłości z zabitych potworów podlega tym samym zasadom co Postęp Bestiariusza
  • Progi Poziomów Biegłości wahają się od 1750 (poziom 1) do 20 000 000 (poziom 7).
  • Dwa nowe przedmioty mogą zwiększyć Postęp Biegłości: Proficiency Catalyst (+25 000) i Greater Proficiency Catalyst (+100 000). Oba dostępne jako nagrody za zadania oraz jako rzadki łup.
  • Obok paska statusu wyświetla się klikalny pasek postępu, pokazujący procent do następnego Poziomu Biegłości dla wyposażonej broni.
  • Dla tych, którzy odblokowali wszystkie etapy swojej broni, istnieje ostateczne wyzwanie: Mistrzostwo. Opanowanie broni wymaga postępu odpowiadającego dwóm poziomom wyższym niż maksymalny poziom broni.
  • Wszystkie postacie mają teraz domyślną szansę na trafienie krytyczne 5% oraz 10% dodatkowych obrażeń krytycznych. Dodatkowa szansa na trafienie krytyczne z przedmiotów jest dodawana do tej wartości
  • Wprowadzono nowy atrybut, który przyznaje szansę na trafienie krytyczne. Może pojawić się na dowolnym ekwipunku, klejnocie lub atucie koła w przyszłości, ale na razie występuje głównie w nowych Drzewach Biegłości Broni.

I jak się podoba taki system? Bo codzienna rozgrywka w Tibii, a w szczególności budowanie postaci stanie się jeszcze ciekawsze.

System Biegłości Broni wejdzie razem z Summer Update 2025. Czyli gdzieś w lipcu.

 


11 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube