Torchlight MMO wystarczy na 80 godzin grania
Bez obaw, to nie będzie jednak tak, że po 80 godzinach zabawy pojawi się napis „The End”, a my będzie mogli odinstalować Torchlight Frontiers.
Torchlight Frontiers will already be bigger than Torchlight II, with 60-80 hours linear content
Pan Max Schaefer, który użył tych słów w wywiadzie dla Escapist Magazine, miał na myśli „linear content”, czyli – tłumacząc dosłownie na język polski – liniowy content. Chodziło mu o podstawową/stałą część gry.
A end-game? A farmienie? A grind? A PvP? A wspólne wypady z przyjaciółmi? A dodatkowy content z aktualizacji lub rozszerzeń? Gry MMO to płynna materia, której nie obowiązują zasady jak w zwykłych produkcjach single-player.
Sumując to wszystko, Torchlight Frontiers powinien zapewnić nie osiemdziesiąt, ale SETKI godzin fajnej angażującej rozgrywki. Nastawionej nie tylko na zabijanie potworków.
Przy okazji wspomniano o 5-letnim planie na rozwój Torchlight Frontiers. Mamy nadzieję, że to nie są słowa rzucone na wiatr.