TRAHA startuje za kilka godzin. Nowy MMORPG w otwartym świecie
Pytanie: co będziecie robić jutro rano?
Bo właśnie jutro, o godzinie 6:00 czasu polskiego, startuje TRAHA Global. Nowy, głośny, crossplatformowy MMORPG, który – na początku tego roku – osiągnął niemały sukces w Korei Południowej. Teraz będzie się starał to powtórzyć w naszej części świata.
W pewnych kwestiach TRAHA wygląda bardzo schematycznie, choć posiada także kilka interesujących elementów. Na przykład:
- Otwarty świat o powierzchni ponad 30 km2
- Silnik Unreal Engine 4
- Masowe bitwy RvR pomiędzy dwoma przeciwnymi frakcjami (Naiad vs Vulcan)
- Rajdy, dungeony, World Bossy
- Latające wierzchowce
- Dużo trybów PvP: od 1vs1, 100vs100 po wspomniane RvR
- “Nieskończony system klas”
Tutaj się zatrzymajmy. “Siedem dostępnych klas to Scythe, Bow, Greatsword, Shield, Staff, Dual Blade i Knuckles. Możesz zmieniać zajęcia w dowolnym miejscu i czasie. Ponadto połączenie efektów atrybutów drzewka umiejętności ataku, obrony lub wsparcia z różnymi aktywnymi umiejętnościami pozwala ci działać jako tank, damage dealer lub uzdrowiciel. Możesz także aktywować dodatkowe efekty umiejętności za pomocą wyzwalaczy, dzięki czemu uzyskujemy praktycznie nieograniczone kombinacje”.
Ważne: południowokoreańska wersja miała wbudowaną funkcję Auto-Combat, ale TRAHA Global postanowiła usunąć ten element.