Tree of Savior po "rewolucji", która odmieniła tego MMORPG
Mamy nadzieję, że nowy dodatek zahamuje spadek aktywnych graczy w Tree of Savior, który niestety postępuje z każdym kolejnym miesiącem. Jeszcze na wakacjach mieliśmy tam nawet 8 tys. równocześnie zalogowanych osób, a teraz… 2,2k i cały czas pikuje w dół.
Zajmijmy się jednak aktualizacją, nomen omen, największą w historii gry.
To nie tylko podwyższony z 330 na 360 level cap, to nie tylko czternaście (!!!) nowych map, to nie tylko dziesiątki nowych przedmiotów, to nie tylko drastyczne zmiany w rozgrywce (exp na normalnych lokacjach 2x, exp na hunting grounds 1,5x większy niż na normalnych), to nie tylko lepsze nagrody z questów i instancji, to nie tylko zwiększony limit max damage, to nie tylko nowy codzienny tryb Challenge Mode, to nie tylko nowy rajd, to nie tylko usprawniony spawn potworków, to nie tylko zmieniony interfejs…
… to przede wszystkim nowe (sub)klasy, na które czekaliśmy od bardzo dawna.
Matador zasilił drzewko Swordsmana, Zealot drzewko Kleryka, Bullet Marker drzewko Archera, a Shadowmancer drzewko Wizarda. Oczywiście każda z tych postaci posiada dodatkowe umiejętności i trochę różni się stylem od swoich poprzedników.
Zagracie TUTAJ (inspekcja serwerów trwała aż 8 godzin - wszystko już działa).