Tree of Savior stracił masę graczy i musi łączyć serwery

Treee

Tree of Savior miało być rewolucją w naszym gatunku. Tak sugerowały pierwsze zapowiedzi, a potem materiały wideo. „Duchowy następca Ragnarok Online”, który miał nam przypomnieć, co to znaczy prawdziwy MMORPG. 

Wyszło… średnio. Gierka jest niezła, można nawet powiedzieć, że całkiem dobra, ale do najlepszych/najpopularniejszych tytułów brakuje jej bardzo wiele. 

Potwierdza to wczorajsza informacja o łączeniu serwerów. I to do razu w dwóch regionach: Ameryka Północna i SEA (południowo-wschodnia Azja). Tamtejsi gracze zostaną z jednym serwerem ([NA] Klaipeda, [SEA] Telsiai). 

Łączenie zaplanowano na 13 marca. 

Oby tylko nie były to przymiarki to większego Server Merge, który pomieściłby fanów Tree of Savior z całego świata. 

Szczegóły TUTAJ

8 komentarzy