Twórca Diablo mówi: „Hellgate miał ogromny potencjał, ale po drodze popełniono sporo błędów”
Kilka dni temu pewien użytkownik zapytał Davida Brevika – współtwórcę serii Diablo, który pracuje obecnie nad Path of Exile – o Hellgate Londom (czyli de facto również Hellgate Global). Ten odpowiedział bardzo wymijająco. Bardzo dyplomatycznie.
„Hellgate był świetną grą”, „Hellgate miał ogromny potencjał, ale po drodze popełniono sporo błędów”. Zaraz potem dodał, że prawa do gry posiada Hanbisoft i obecnie nie ma szans na powrót do pracy nad tym tytułem.
Not anytime soon. It's owned by Hanbit. A game ahead of its time. Such a shame we couldn't work out the business and made some bad mistakes. https://t.co/VJXn5Q6R76
— David Brevik (@davidbrevik) 29 maja 2017
Z jednym się zgadzam – Hellgate był świetną grą. Było mi cholernie szkoda, kiedy w 2015 roku T3Fun ogłosiło zamknięcie serwerów Hellgate Global (MMORPG-owej wersji). Ale tak to niestety jest – fajne gry umierają, a przeciętne żyją nadal. Cała nadzieja w tym, że dwie grupy fanów, które pracują nad wskrzeszeniem projektu, doprowadzą sprawy do końca i znowu będzie nam dane pograć w tego "demonicznego" RPG.