Tworzyli Wiedźmina 3, a teraz zrobią MMO w feudalnej Japonii!
CD Projekt RED jest wszystkim dobrze znane i studia nie trzeba nikomu przedstawiać. Ale już ekipę Dark Passenger wypadałoby! Jest to zespół składający się z byłych pracowników właśnie CD Projekt RED, którzy pracowali zarówno przy Wiedźmin 3: Dziki Gon i Cyberpunk 2077. Teraz postanowili pójść na swoje i stworzyć coś innego. Co takiego? Grę sieciową, umiejscowioną w feudalnej Japonii! Dodatkowo, studio szuka pracowników, więc jeśli jesteście zainteresowani gamedevem to zapraszam do rekrutacji.
Co wiemy o pierwszej grze ekipy Dark Passenger? Będzie to MMO/gra sieciowa, osadzona w feudalnej Japonii oraz oparta o silnik Unreal Engine 5. Zapowiedziano nie tylko pełnoprawne PvP, ale również sporo atrakcji PvE. Fabuła z kolei opowie o najeźdźcy, który obalił szoguna i zawładnął Krajem Kwitnącej Wiśni. Wcielając się w ninja będziemy polowali na artefakty dające moc uzurpatorowi, co pozwoli nam zrzucić go z tronu i obalić krwawe rządy.
Poza tym kilka słów od zespołu, które pozwalają wierzyć, że tworzona przez nich gra będzie całkiem dynamiczna:
”Naszym celem jest tworzenie silnie emocjonujących gier sieciowych skupiających się zarówno na kooperacji jak i rywalizacji. Fascynują nas interakcje międzyludzkie, sojusze, brawurowe konfrontacje i niespodziewane zwroty akcji. Aby uczynić każdą rozgrywkę unikalną i zaskakującą stosujemy wiele rozwiązań proceduralnych. Choć wszystkim graczom przyświecać będzie ten sam cel, za każdym razem będzie on wymagał zmiany taktyki i poruszania się innymi ścieżkami.
Autorski system lokomocji umożliwi graczom wykonywanie niesamowitych ewolucji takich jak bieganie po strzałach wystrzelonych przez innych graczy, dynamiczne wspinanie się po płaskich ścianach za pomocą pazurów shuko czy używanie włóczni yari jako tyczki w celu przeskakiwania przeszkód.
W arsenale gracza znajdą się katany, krótkie miecze tanto i wakizashi, łańcuchy kusarigama, shurikeny, noże kunai do rzucania oraz wiele innych. Emocjonująca walka blisko dystansowa będzie wymagała w równym stopniu zręczności, taktyki oraz ścisłej współpracy z towarzyszami. Złożony system personalizacji, pozwoli graczom na tworzenie unikalnych postaci oraz modyfikowanie ich broni, wyposażenia i umiejętności wedle swoich upodobań. Otrzymają oni również możliwość zbudowania i rozwijania własnego Dojo - przestrzeni do której zaproszą znajomych do wspólnego trenowania i poznawania zasad gry.”
Jeśli jesteście zainteresowani pracą przy tym projekcie to odsyłam do rekrutacji tutaj.