Undecember i Torchlight Infinite zaliczyły bardzo dobry start
W ostatnią środą, 12 października, swoją globalną (anglojęzyczną) premierą miały dwa hack’n’slashe: bliższy gatunkowi MMORPG – Undecember oraz dalszy gatunkowi MMORPG – Torchlight Infnite.
Minęło już kilka dni, więc czas spojrzeć, jak obie produkcje poradziły sobie na pecetowym rynku, czyli w tym przypadku Steamie.
Undecember zanotował w weekend prawie 46 tysięcy osób online. Mniej więcej tyle samo, co osiągnęło New World.
Z kolei Torchlight Infinite mógł się pochwalić 20 tysiącami osób online.
Biorąc pod uwagę, że obie gry mają mobilne korzenie, to wyżej wymienione liczby trzeba chyba uznać za sukces. Szczególne pochwały należą się Undecember, który jest kompletnie nową marką na rynku (odwrotnie do Torchlighta, który wydał już trzy części i który jest znany fanom ARPG).
Krytyczne będą jednak najbliższe tygodnie/miesiące i odsetek ludzi odpływających lub przypływających. W ten sposób będzie można oszacować żywotność obu gier.
TUTAJ zagracie w Undecember.
TUTAJ zagracie w Torchlight Infinite.