Uważajcie na swoje konta w Fornite!
Gracze Fortnite (zwłaszcza Battle Royale) nie mają łatwo. Na Reddicie pojawiło się mnóstwo doniesień o ataku oszustów. Okazuje się, że sporo kont zostało przejętych przez hackerów, którzy wykorzystują przypisane do nich informacje. W efekcie „nowy właściciel” kupuje sobie na przejęte konto walutę premium bez naszej wiedzy czy zgody (oczywiście, korzystając z naszej karty kredytowe/debetowej). Może również połączyć zajętą własność ze swoim kontem PlayStation 4 i na nie kupować V-Dolce. Przykład takiego działania znajdziecie tutaj.
Z tego powodu apel do wszystkich graczy Fortnite – upewnijcie się, że Wasze konta są odpowiednio zabezpieczone. Epic Games walczy aktualnie z problemem i chce wprowadzić dwustopniową weryfikację logowania, ale wiecie jak jest. Zanim zostaną przedsięwzięte odpowiednie działania to minie trochę czasu.
Prócz tych wieści, mam również pozytywną informację. Wczoraj wystartował „tryb okresowy Test strzelania #1 – celność pierwszego strzału”. Jest to pierwsza przymiarka do modyfikacji modelu strzelania w Fortnite Battle Royale.
-
Bronie są teraz celne przy pierwszym strzale – przypomina o tym celownik świecący się na czerwono. Funkcja ta aktywuje się, gdy:
-
Postać nie porusza się;
-
Gracz celuje (nie strzela z biodra);
-
Wskaźnik rozrzutu pokazuje największą celność (Co tak naprawdę oznacza, że z broni nie oddano przed chwilą strzału. Ten współczynnik jest zależy od rodzaju broni).
-
-
Krytyczne trafienia w głowę zadają mniej obrażeń
-
Strzelby zadają obecnie 150% obrażeń (250% przed zmianą).
-
Wszelkie pozostałe bronie przy krytycznym trafieniu w głowę zadają 200% obrażeń (250% przed zmianą).
-
-
Dla niektórych broni wprowadzono spadek obrażeń wraz z odległością
-
Na z góry określonych dystansach bronie zadają 100% obrażeń.
-
Odległość, po której obrażenia zaczynają maleć (do 70% ich pierwotnej wartości), zależy od rodzaju broni.
-
Karabiny snajperskie, wyrzutnie rakiet, granatniki i strzelby nie są objęte tą zmianą.
-
-
Inne zmiany
-
Zwiększono obrażenia samopowtarzalnej snajperki do 75/75 (wcześniej 62/66).
-
Zwiększono obrażenia karabinu szturmowego z lunetą do 25/26 (wcześniej 23/24).
-
Zwiększono obrażenia bazowe wszystkich pistoletów maszynowych o 2 punkty.
-
Nie są to finalne zmiany, a jedynie pierwsze modyfikacje. Chętni mogą testować powyższe nowości w trybie okresowym. Więcej informacji znajdziecie tutaj.
A tak na koniec pozostawiam „niespodziankę”. Zdjęcie zrobione wczoraj – dziura w mapie, która pozwala wejść pod tekstury. Z takiego miejsca możemy strzelać do przeciwników i nie martwić się o obrażenia. Skała zapewnia niezniszczalną osłonę oraz „niewidzialność”. Jeśli zatem będziecie w okolicach więzienia to miejcie się na baczności. Mnie właśnie tak wykończył „cwany” przeciwnik, który strzelał będąc "wzniesieniem"…