Vindictus drastycznie zmniejszył grind. Jeszcze szybciej dotrzecie do end-game
Szumnie zapowiadany update właśnie zameldował się na serwerach Vindictusa.
Chodzi o wersję 3.19, a ściślej mówiąc, o dwie kluczowe funkcje, które zawiera ta aktualizacja: Growth Revamp oraz Story Skip Function.
Growth Revamp, czyli zmniejszenie grindu, zmniejszenie ilości walk w instancjach dla głównej kampanii (levelowania).
Liczba bitew niezbędnych do przejścia głównego wątku fabularnego przed dotarciem end-game została zmniejszona ze 180 do 75.
Liczba PD przyznawanych za ukończenie głównego wątku fabularnego zostanie dostosowana do zmniejszonej liczby bitew w głównym wątku fabularnym. Główny wątek fabularny, składający się z długiej, regularnej walki z potworami i krótkiej walki z bossami, został dostosowany.
Normalne sekcje walk z potworami, które miały miejsce w trakcie rozwoju głównego wątku fabularnego, zostały usunięte, a miejsce rozpoczęcia zostało zmienione tak, aby można było od razu przejść do walki z bossem.
Drugą zmianą jest Story Skip Function – czyli możliwość pomijania historii dla głównej kampanii fabularnej. Funkcja niby jest zawarta w patch-note, ale ze względu na pewne problemy została chwilowo zawieszona.
Tak czy siak, levelowanie w Vindictusie stało się dużo krótsze, a co za tym idzie, dużo przyjemniejsze. Nexon chce, aby gracze, szczególnie nowi gracze jak najszybciej wkroczyli do end-game i zakosztowali najlepszej możliwej rozgrywki.
Zapraszamy TUTAJ.