W Age of Wushu 2 nie będzie... pasków życia oraz informacji o zadanym damage'u
System walki w Age of Wushu/Age of Wulin 2 wkroczy na nowy, bardziej realistyczny poziom.
Age of Wushu 2 will have a totally different combat system. It claims the physics has reached the level of inverse kinematics. There will be no health bar, no pop-up numbers tell you how damage you make, and no icons notify you what buff/debuff you have, and instead, all these conditions will be presented in physically realistic way.
W grze nie będzie:
- pasków życia
- komunikatów informujących nas o zadanym damage'u
- ikonek z buffami czy debuffami
Usunięcie tych elementów ma sprawić, że walka stanie się bardziej skillowa i bardziej zręcznościowa. Nie wiemy, jak to wyjdzie w praniu (wciąż nie mamy gameplay’a), ale Snail Games stąpa po kruchym lodzie. Przecież i Health Bary, i komunikaty o dmg'u to nieodłączna część gier MMORPG, obecna w 99,9% tytułów.
Ludzie albo pokochają nowy sposób walki, albo go znienawidzą.