W biopunkowym Ascendant Infinity mapa zmienia się w trakcie meczu
Ascendant Infinity to kolejny, sieciowy FPS, który postara się namieszać. Za tytuł ten odpowiada studio PlayFusion, składające się z byłych pracowników Jagex oraz twórców RuneScape. Czy uda im się cokolwiek zdziałać? Zobaczymy! Ich Ascendant Infinity będzie pierwszoosobową, taktyczną strzelanką drużynową, opartą o Unreal Engine 5.
Ascendant Infinity połączy zwariowane lata 80., z nutką sci-fi. Twórcy określają klimat gry, jako „biopunk” oraz zaznaczają, aby nie przyzwyczajać się do wyglądu map. Te będą się bowiem dynamicznie zmieniały w trakcie meczu. Z jednej strony z powodu organicznej ewolucji, a z drugiej przez nasze działania.
„Fabuła gry koncentruje się wokół graczy, którzy zostali niedawno odmrożeni po tysiącleciu spędzonym w lodzie i poruszają się po chaotycznym, wysoce rozwiniętym świecie po katastrofalnym wydarzeniu znanym jako »Kaskada«”
Ascendant Infinity obiecuje nieprzewidywalność, nacisk na adaptacyjność, a także rozbudowane opcje modyfikowania broni. Jeśli chodzi o ilość graczy, to pogramy głównie 3v3v3v3 na zasadach „extraction shooterów”. Do gry wskakują cztery drużyny, a na mapie znajdują się jedynie trzy biocores, z którymi trzeba uciec. Zainteresowanych betą gry zapraszam tutaj.