W co będziemy grać we wrześniu? Najciekawsze premiery MMO i MMORPG tego miesiąca
Wakacje, wakacje i po wakacjach. Czas powrócić z piaszczystych plaż, malowniczych jezior i tropikalnych kurortów. Wracamy do szarej codzienności i długich wieczorów, które – nomen omen – wcale nie muszą być takie straszne. Przynajmniej będziemy mieli czas na "granie w gry".
Przed wami najciekawsze premiery MMO i MMORPG tego miesiąca.
1 września:
Jeszcze dzisiaj czeka nas bardzo wydarzenie. Wielkie otwarcie ArchLight Online New Dawn, który będzie… nie zdradzimy. Tego dowiecie się z kolejnych newsów na naszym portalu. Powiemy tylko, że nie będziecie żałować, szczególnie jeśli jesteście fanami tibijskiej grafiki.
10 września:
Po wielu latach wreszcie zakosztujemy Legends of Equestria, czyli MMORPG opartego o serialu animowany My Little Pony. Nie wiem, czy spośród naszych czytelników znajdzie się chociaż jeden chętny, ale… nigdy nie mów nigdy. Pod kolorowymi gadającymi kucykami może się ukrywać całkiem grywalny tytuł.
12 września:
W ten dzień czeka nas premiera wielkiego dodatku (The Trials of Devildom) do Rappelz. Miło wiedzieć, że po tylu latach od premiery (Rappelz kończy 11 lat) tego typu gry są wciąż rozwijane i aktualizowane. Brawo Webzen!
13 września:
Do Blade & Soul trafi nowa klasa (Gunslinger). Chyba najdziwniejsza ze wszystkich dostępnych, bo korzystająca… z broni palnej. Przekonamy się, jak wypadnie na tle postaci korzystających ze sztuk walki.
15 września:
Zdecydowanie najgorętsza premiera września. W ten dzień ruszają pierwsze zamknięte testy Wild West Online. Trzymajcie kciuki, żeby ten projekt wypalił, bo nie chcemy czekać kolejnych 20 lat na powstanie drugiego MMORPG w uniwersum Dzikiego Zachodu.
20 września:
Legends of Aria wystartuje z finałową częścią swoich testów. Jeśli ktoś jeszcze tego nie wie, jest to MMORPG inspirowany kultową Ultimą Online.
22 września:
W ten dzień znowu „zachorujemy” na Guild Wars 2. Niecodziennie zdarza się, żeby jeden z ważniejszych MMORPG-ów na świecie otrzymywał swój kolejny dodatek. Tym razem nastawiony typowo na content (wielkie mapy, mounty itd.), a ne jak było w przypadku Heart of Thorns, głównie na fabułę.
27 września:
Duży dodatek do małej gry MMORPG. Zawartość „Starfall” równie dobrze mogłaby być sprzedawana w pudelku za grube dolary, ale niestety nie mówimy o World of Warcraft czy Final Fantasy XIV, ale małym skromnym Villagers & Heroes, który nie posiada dużej bazy użytkowników.