W Diablo 4 wypada teraz (za) dużo legendarnych przedmiotów – i to nie jest błąd
Jeśli daliście Diablo 4 drugą szansę i wypróbowaliście “Sezon Krwi” (premiera miała miejsce we wtorek), to pewnie zauważyliście, że drop rate przedmiotów, legendarnych przedmiotów został bardzo znacząco zwiększony.
Mówimy tutaj szczególnie o Krwawych Żniwach – nowej sezonowej aktywności podobnej do Helltide, w której pewien obszar mapy staje się siedliskiem demonówm gdzie farmimyspecjalną walutę i aktywujemy dodatkowe wyzwania.
To właśnie tam drop legendarnych przedmiotów jest największy… do tego stopnia, że wiele osób uznało, że to nie jest normalny współczynnik i że to musi być jakiś błąd gry (exploit).
Oto screen pewnego streamera grającego w grupie:
A to mój screen z randomowego eventu podczas Krwawych Żniw (na postaci z 40 lvl):
Fani Diablo 4 zapytali nawet prezydenta Blizzarda o zwiększony drop legendarek (oraz ogromną ilość złota za wykonywanie Szeptów), a ten odpowiedział, że “była to zamierzona zmiana” zgodna z feedbackiem, jaki otrzymaliśmy w trakcie Sezonu 1.
Diablo 4 ma być szybsze (w nowym sezonie zwiększono expienie o 40%) i przyjemniejsze, również pod względem częstotliwości wypadania przedmiotów.
Czy to dobre posunięcie? Sami oceńcie.