W dwa miesiące Blue Protocol straciło 95% graczy

Czy to tak miało wyglądać? Chyba nie.
Blue Protocol: Star Resonance wystartował u nas 9 października. Był to jeden z najbardziej wyczekiwanych MMO, więc ówczesny hype przełożył się na spore zainteresowanie. Na samym Steamie zanotowaliśmy prawie 95 tysięcy graczy, choć faktyczna liczba mogła być znacznie wyższa (doliczmy do tego wydanie na Epic Games Store oraz wydanie na urządzeniach mobilnych).
To już jednak przeszłość. Po dwóch miesiącach od premiery Blue Protocol: Star Resonance zanotowanoł drastyczny spadek popularności. Dużo wyższy niż w przypadku innych debiutów MMO, co jasno wskazuje, że problem leży konkretnie w Blue Protocol, a nie gatunku Massively Multilplayer Online.
Liczba aktywnych graczy spadła o prawie 95% (a konkretnie o 93,8%). Z rekordowych 95 tysięcy zrobiło się teraz 6 tysięcy.
Wykres nie pozostawia wątpliwości (via Steamcharts). Blue Protocol: Star Resonance traci i pewnie będzie tracił graczy.

Na co głównie narzekają tutejsi playerzy i co jest powodem odchodzenia od Blue Protocol?
- Biedna zawartość: „po dwóch tygodniach nie ma już nic nowego do roboty”
- Biedny świat, wszystko wygląda tak samo
- „Fabuła jest do dupy”
- Sporo rzeczy jest „ograniczonych czasowo”
- Handel? Jaki handel
- Gacha, horrendalne ceny kosmetyków, mnóstwo rodzajów walut
- Niefunkcjonalny interfejs
- Gra sztucznie ogranicza grind, zbieractwo i codzienną rozgrywkę
- „To bardziej przypomina samotną grę mobilną z elementami MMORPG”
- Od dwóch miesięcy nadal nie otrzymaliśmy porządnej aktualizacji, która rozszerzyłaby content
A może chcecie sprawdzić to osobiście? Czy rzeczywiście Blue Protocol: Star Resonance ma tyle problemów?
Zagracie TUTAJ.