W Fallout 76 naprawiono buga, który dla graczy nie był błędem
Fallout 76 i Bethesda zasługują w tym roku na specjalny order. Zanim jednak zacznę rozczulać się nad całością, przejdźmy do konkretów. Najnowsza produkcja deweloperów otrzymała dzisiaj sporą aktualizację, która balansuje niektóre elementy rozgrywki. Przykładowo w Wirginii Zachodniej od teraz czeka nas nieco więcej grindu.
Poza tym wprowadzono push-to-talk do komunikatora głosowego, obsługę wyższych rozdzielczości oraz ustawienia dotyczące zasięgu widoczności. Znerfiono również finałowego bossa oraz dodano długo wyczekiwane usprawnienie w C.A.M.P. (mobilnej bazie) – system poinformuje nas teraz, czy nasz obóz będzie koligował z bazą kogoś innego. Z drugiej strony małe obiekty, jak krzaczki, drzewka oraz kamienie nie sprawią, że w danym miejscu nie będziemy mogli się rozbudować.
Prócz tego znajdziemy sporą listę naprawionych błędów. Jednym z nich jest wydarzenie-quest „Feed The People”. Po jego ukończeniu wszyscy gracze na serwerze otrzymywali ciepły posiłek. Do tej pory myślano, że to taka miła niespodzianka. Jak się okazało, nie. Nagrodę docelowo mieli otrzymać jedynie uczestnicy wydarzenia. Bethesda naprawiła „problem” i teraz jedzonko dostaną jedynie ci gracze, którzy wykonają zadanie.
Problem w tym, że społeczność nie jest z tego powodu zadowolona i chciałaby, aby bug został przywrócony. Tak, dobrze czytacie. Ludzie chcą, aby za wykonanie „Feed The People” wszyscy obecni na serwerze dostali ciepły posiłek, bo dzięki temu to zwyczajnie fajne wydarzenie.
Moim zdaniem
Sytuacja w której gracze mylą błąd z fajnym wydarzeniem w pewnym sensie jest bezcenna. Cała Bethesda, jak coś im dobrze wychodzi, to przez przypadek :).
This week's "Inside the Vault" is now live and explores the rest of the year's patch schedule for #Fallout76. https://t.co/qeokhGtsaf pic.twitter.com/yk5nGDUpCS
— Fallout (@Fallout) 11 grudnia 2018