W Fallout 76 NPC kradną bronie z ciał poległych graczy i nie chcą ich oddać!

Dodany przez PefriX ponad 4 lata temu
3 3887
W Fallout 76 NPC kradną bronie z ciał poległych graczy i nie chcą ich oddać!

To, że Wastelanders wzbogaciło Fallout 76 jest faktem. To, że gra jest teraz warta uwagi i powinno dać się jej szansę jest już opinią. Nie moją, bo dla mnie o ile Wastelanders zdecydowanie ulepszyło grę, tak wciąż to za mało, aby z radością do niej wskoczyć. No chyba, że wyrwaliście Fallout 76 w jakiejś promocji, wtedy czemu nie? Uważajcie jednak na główną atrakcję aktualizacji – NPC mają bowiem lepkie ręce!

Postacie niezależne wróciły do Appalachów i generalnie wszyscy świętują, bo świat gry nagle ożył oraz stał się ciekawszy. W Wirginii Zachodniej pojawiło się znacznie więcej wydarzeń w których biorą udział również wspomniani NPC. Na co dzień to raczej przyjazne istoty, zlecające nam zadania. Bywa jednak tak, że z niewiadomego powodu kradną. Postarajcie się zatem przy nich nie umierać. Jeśli bowiem wyruszycie na jakieś wydarzenie w którym NPC pomaga i przypadkiem przy nim umrzecie to możecie odrodzić się bez głównej broni oraz amunicji do niej.

Tak, w wyniku błędu NPC w Fallout 76 mogą zabrać broń z ciała gracza i używać jej do walki z przeciwnikiem. Ma to miejsce przy wydarzeniach, w których postacie niezależne biorą aktywny udział. Po wskrzeszeniu możecie odkryć, że nie macie przy sobie swojej głównej broni, a NPC obok siebie dzierży niezwykle podobną do Waszej armatę, które wcześniej na pewno nie miał. Co dalej? W zasadzie nic, musicie pożegnać się z podkradzionym sprzętem!

NPC zazwyczaj są bowiem niewrażliwi na obrażenia i w żaden sposób nie da się ich zabić. W ten sposób jeśli broń zostanie ukradziona to jej zwyczajnie nie odzyskacie. W zamian co prawda otrzymacie potężnego sojusznika, ale nie ma co za bardzo polegać na NPC w walce.

Bethesda poinformowała, że wie już o tym błędzie, przygląda się mu oraz w niedługim czasie wprowadzi odpowiednią poprawkę. Społeczność zaś nie jest zaskoczona, że taki problem występuję, bowiem to w pewnym sensie norma w Fallout 76. Gracze zwracają uwagę, że Bethesda najwidoczniej skopiowała zachowania AI z Fallout 4 i bez porządnego sprawdzenia, przeniosła je do nowej gry. „Pożyczanie” ekwipunku jest bowiem czymś charakterystycznym dla NPC z Fallout 4 (czy to sojuszniczych, czy wrogich), tylko tam sprzęt można było odzyskać.

W Fallout 76 sytuacja jest o tyle komiczna, że nawet z ciał wrogich graczy nie da się wyciągnąć takiego ekwipunku, jaki NPC bez trudu zabierają z nas! Chociaż kto wie, może było to celowe działanie Bethesdy? Wiecie: „It's not a bug, it's a feature”!


3 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube