W Population Zero jeden cykl serwera zajmie 168 godzin

Dodany przez PefriX około 4 lata temu
3 3324
W Population Zero jeden cykl serwera zajmie 168 godzin

Population Zero to MMO w klimatach science-fiction, który mocno opierać się ma na fabule, będącej motorem napędowym dla zabawy. Enplex Games informuje, że tytuł ten udostępniony zostanie dla szerszej publiczności 5 maja w ramach Early Accessu na Steamie.

W Population Zero obowiązuje system cyklu w ramach którego po naszej śmierci zachowujemy wspomnienia poprzedniego życia wraz z częścią nagród. Wraz z kolejnym cyklem odblokowane zostaną kolejne tajemnice, mechaniki i regiony, więc tutaj umieranie będzie zwyczajnie częścią przygody.

Cykl trwać będzie 168 godzin (7 dni). Pierwszy będzie specjalny, bowiem skoncentrowany w pełni na doświadczeniach dla pojedynczego gracza. Pełnić ma rolę tutorialu w ramach którego gracz będzie bawił się sam w instancji Drop Zone. Po siedmiu dniach nastąpi reset i społeczność zacznie wspólną (lub rywalizacyjną!) walkę o przetrwanie. Deweloperzy zapewniają, że w ciągu tych 168 godzin gracze będą w stanie ukończyć główny cel danego cyklu, zwiedzą planetę oraz zajmą się innymi elementami gry.

Całość została tak zaprojektowana, aby grając regularnie każdy zdobył potrzebną ilość doświadczenia na koncie, aby odblokować kolejne elementy rozgrywki, które pojawią się w dalszych cyklach. Nie trzeba się jednak martwić, że pominięcie jakiegoś dnia lub cyklu sprawi, że Population Zero będzie dla nas niedostępne. Osoba logująca się do gry zostanie przypisana do rozgrywki na podstawie poziomu jej konta, dzięki czemu serwer będzie dopasowany pod jej możliwości.

Jak jednak ukończyć Population Zero? Są w zasadzie cztery możliwości zobaczenia napisów końcowych:

  • Ukończenie głównego celu oraz przetrwanie
  • Poniesienie porażki i nie wyrobienie się z celem w czasie
  • Zostanie zamienionym w potwora oraz śmierć (pierwszy zgon w wyniku mutacji kończy sesję)
  • Dobrowolne zakończenie sesji

Główny cel zabawy to naprawienie generatorów mocy na Artemis. Deweloperzy zapewniają, że będzie to trudniejsze, niż na początku może się wydawać. Zwłaszcza z czasem, gdy kolejne cykle wprowadzą swoje mechaniki i nowości.

Zainteresowanych Population Zero odsyłam tutaj.


3 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube