W przyszłym miesiącu wracamy do Diablo 2 Resurrected. Nowy patch i tryb rankingowy
Wczoraj wspominaliśmy o Diablo 4, dzisiaj trzeba wspomnieć o Diablo 2 Resurrected (czyli największym “MMO” spośród wszystkich dotychczasowych gier Diablo).
Na 14 kwietnia wyznaczono premierę szumnie zapowiadanego Patcha 2.4, który wprowadzi następujące rzeczy:
- Istotne zmiany w balansie klas postaci oraz rozgrywki
- Zmiany w Uber Diablo
- Zmiany w poziomach i potworach
- Nowe słowa runiczne
- Niewielkie zmiany w mechanice rozgrywki
- Usunięcie wielu bugów
Dwa tygodnie później, 28 kwietnia, Diablo 2 Resurrected wystartuje z pierwszym sezonem trybu rankingowego (dostępnym w kilku wariantach).
Każdy tryb ma własną tablicę wyników, gdzie gracze rywalizują o zdobycie doświadczenia w ograniczonym czasie, mając dostęp do zawartości wyłącznej dla trybu rankingowego. Pod koniec sezonu rankingowego tablice wyników zostaną wyczyszczone, postacie zostaną przeniesione do trybów nierankingowych, pozwalając graczom zachować ciężko wywalczony łup w oczekiwaniu na kolejny sezon rywalizacji.
Nie są to jakieś rewolucyjne nowości, ale nie zapominajmy, że Blizzard bazuje na dwudziestoparoletnim produkcie, który ma swoje ograniczenia.
Z drugiej strony, jeśli fanowskie twory typu Median XL, Project Diablo 2 czy Path of Diablo potrafią stworzyć dodatkową interesującą zawartość do D2, to dlaczego nie udaje się to “Zamieci”? Oto jest pytanie.