"W Saga of Lucimia nie będzie minimapy, trackera, ikonek nad NPC'kami i olewania fabuły"
Dodany przez guru ponad 8 lat temu
18 6602
Saga of Lucimia miała być hardkorowym, oldschoolowym MMORPG’iem nastawionym prawie wyłącznie na rozgrywkę w Party. Najnowszy wywiad (ten TUTAJ) nie tylko potwierdza wszystkie te doniesienia, ale rzuca światło na mnóstwo nowych elementów:
W Saga of Lucimia:
- Nie będzie minimapy
- "We’re planning on there to be at least 18 – 24 months of gameplay for the average player"
- Nie będzie trackera ani żadnych „ułatwiaczy” questów
- Nad NPC’kami nie będą widniały ikonki questów
- Nie będzie olewania/przewijania tekstu questa i fabuły
- Questy nie będą dawać expa!
- Nie będzie żadnych znaków na mapie w stylu „gdzie mamy iść”
- Nie będzie sytuacji, że level cap wbijemy w kilkadziesiąt godzin
- Żadnego single-playera i samotnego expienia
- Nie będzie klas postaci
- 100% sandbox
- Planowane są live-eventy, które będą miały realny wpływ na świat gry
- W razie śmierci, cały nasz ekwipunek zostanie w zwłokach
- Będzie istniał limit wagowy
- Nasze mounty będą mogły zginąć… na amen
- Gra będzie działać na Pay2Play (miesięczny abonament)
Wszytkie pięknie i fajnie, tylko to wszystko, to na razie plany i obietnice. Bo w obecnym stanie (Pre-Alpha) Saga of Lucimia wygląda tak: