Wastelanders nie zresetuje fabuły Fallout 76 i z czasem doda skalowanie poziomów

Dodany przez PefriX około 4 lata temu
3 2866
Wastelanders nie zresetuje fabuły Fallout 76 i z czasem doda skalowanie poziomów

Bethesda rzuciła nieco światła na otoczkę fabularną, związaną z aktualizacją Wastelanders. Jak sami deweloperzy podkreślają, będzie to największa nowość w historii Fallout 76, ale twórcy nie zamierzają pozbywać się przeszłości gry. Opowieść z Wastelanders będzie miała miejsce na rok po wydarzeniach z podstawki.

„Akcja Wastelanders toczy się mniej więcej rok po wydarzeniach z podstawowej wersji gry, a my chcieliśmy realistycznie pokazać, że przez ten czas świat się rozwinął. Niektóre zmiany są niewielkie, na przykład fakt, że Pip-Boy pokazuje teraz w dacie 2103 rok, inne za to ogromne, jak postacie NPC, frakcje i zaktualizowane lokacje.

Ludzie, którzy napłynęli w Appalachy, ciężko pracowali, zakładając własne osady – bezpieczne przystanie dla osób takich jak oni sami. Dwa nowe główne miejsca to Opoka, dom osadników, i Krater, dom bandytów. Obie osady są swego rodzaju centrami, w których gracze mogą handlować z postaciami NPC i przyjmować zadania.”

Warto tutaj zaznaczyć, że NPC nie dotyczą tylko rejonów związanych z Wastelanders. NPC są rozsiani po całej mapie – na przykład Laceya i Iselę poznacie zaraz przy wyjściu z Krypty 76. Oboje będą dostępni niezależnie od tego, czy zaczynacie grę nową postacią czy doświadczonym weteranem. Wspomniano, że zawartość Wastelanders przystosowana jest do graczy na każdym poziomie.

„Mamy nowy wstęp, a więc można zacząć od zera, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby wrócić [do Krypty 76] postaciami na wyższych poziomach. [NPC] odpowiednio na nie zareagują. Wobec osób na bardzo wysokim poziomie Lacey i Isela będą nieco bardziej ostrożni niż w przypadku kogoś, kto dopiero wychodzi z krypty”.

Bethesda informuje również o instancjach, będących istotnym elementem gry. Wcześniej, gdy wchodziliśmy w te miejsca, ich stan mógł być bardzo różny – jeśli inni gracze już dawno oczyścili cały loch, zdarzało się, że dosłownie nie pozostało w nim nic do zrobienia, co czasem przekładało się na spory zawód. Nie ma też mowy o pustych lochach. Gdy tylko do nich wejdziecie, całość będzie tętniła życiem i zostanie dostosowana do Waszych postaci. Nie było też możliwości wprowadzenia realistycznych reakcji na zachowanie gracza. Teraz Wasze wybory i decyzje mają znaczenie.

Poinformowano również, że po premierze Wastelanders, Fallout 76 czekają dalsze zmiany. Trzeba będzie się powoli żegnać ze strefami wysokiego i niskiego poziomu. W przyszłości wrogowie, których spotkacie, będą na Waszym poziomie i poziomie Waszych znajomych, abyście mogli grać razem. Tym samym zapowiedziano skalowanie się poziomów przeciwników.

Trzeba będzie sprawdzić ten tytuł Bethesdy po premierze Wastelanders.


3 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube