We Will Be Gods to PvP na szeroką skalę, gdzie bitwy trwają miesiące i nie są uczciwe

Dodany przez PefriX około 11 godzin temu
3 1367
We Will Be Gods to PvP na szeroką skalę, gdzie bitwy trwają miesiące i nie są uczciwe

Widzieliśmy już kilka projektów, które próbowały stworzyć bitwy na szeroką skalę. Mało kiedy się to udawało i zazwyczaj przybierało formę okazjonalnych potyczek. Oczywiście są gry MMO faktycznie koncentrujące się na wielkich bitwach jak, chociażby PlanetSide 2, EVE Online czy Foxhole. Czy We Will Be Gods również takie będzie?

Nie wiem, ale z pewnością spróbuje! Deweloperzy chcą stworzyć wojenną grę, opartą o ciągłe PvP. Gatunkowo będzie to RTS, MOBA, strategia 4X z nutką przeglądarkowości. W ramach rozgrywki uruchomiona zostanie kampania trwająca tygodnie lub miesiące, podczas której 10 lub więcej królestw graczy będzie rywalizowało na jednej mapie.

Rywalizacja polegać ma na budowaniu baz, formowaniu sojuszy, zajmowaniu terenów przeciwników, walce terytorialnej czy ekonomicznej. Co ważne, twórcy We Will Be Gods stawiają na… brak równowagi. Jedno królestwo pomieści maksymalnie 100 graczy. Ile osób się do niego zapisze? Ile królestw weźmie udział w kampanii? To już deweloperów nie interesuje. Ekipa nie wyklucza nierówne starcia, w ramach których jedna ze stron będzie miała przewagę liczebną. Na wojnie w końcu nie ma czegoś takiego jak sprawiedliwość.

Sama produkcja wspierać ma nie tylko bezpośrednią walkę, ale premiować zmysł strategiczny i taktyczny, przywództwo, zarządzanie zasobami, dobrą logistykę itd. We Will Be Gods ma wyjść poza same potyczki, oferują PvP na wyższym, mocno rywalizacyjnym poziomie. Co z tego wyniknie? Czas pokaże.

We Will Be Gods ruszy z pierwszymi testami 17 maja. Gra będzie dostępna na Steamie w ramach modelu Free-to-Play jeszcze w tym roku.


3 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube