Weterani branży MMORPG pomogą Ashes of Creation stać się "zbawcą" gatunku

Nie chcemy was martwić, bo to wcale nie musi być zła informacja, ale do zespołu zajmującego się Ashes of Creation dołączyło siedem nowych osób. Jeden z nich pracował wcześniej w Travian Games, a reszta… w Daybreak Game Company, czyli byłym Sony Online Entertainment (odpowiadali m.in. za DC Universe Online, EverQuest, PlanetSide 2 itd.).
- Michael Roca – Senior Gameplay Programmer (Formerly of Disney, Daybreak, SOE, and EA)
- Grat Crabtree – Senior Software Engineer (Formerly of Daybreak and SOE)
- Devin Lafontaine – Senior Artist (Formerly Daybreak, SOE, Sigil Games)
- Tad Ehrlich – Senior Artist (Formerly, Daybreak, SOE, Midway Games)
- Garrett Fern – Senior Game Designer (Formerly Daybreak and SOE)
- Zin Chiang – Senior Producer (Formerly Travian Games and Publishing)
- Midori Bond – Executive Assistant (Formerly Senior GM and Customer Service at SOE)
Dzięki swojemu wieloletniemu doświadczeniu z grami online/grami MMORPG nowi deweloperzy mają przyśpieszyć prace nad ukończeniem Ashes of Creation i sprawić, że gra rzeczywiście zbawi gatunek Massively Multiplayer Online, bo takie przecież są plany.
Wiem, że martwicie się o ewentualne P2W, ale nic takiego nie będzie miało miejsca. Interpid Studios zatrudniło tylko NOWYCH PRACOWNIKÓW, a nie "sprzedało się" innej firmie. Wszystkie decyzje, również te dotyczące modelu biznesowego, wciąż znajdują się w rękach Interpid. I niech tak pozostanie, bo sprawiedliwe podejście do płaności będzie jednym z kluczowych elementów sukcesu (albo porażki) Ashes of Creation.
W tym roku mają ruszyć Alfa Testy. Premiera gry… najpewniej w 2020 roku.