Wielka awaria Ubisoftu. Padły gry, serwery, a nawet strony www
Ciekawe, czy ma to związek ze zmianą loga firmy w ostatnim tygodniu. Hahaha. No co? Może jakiemuś hakerowi (lub grupie hakerów) nie spodobał się nowy logotyp i postanowił „ukarać” Ubisoft w bardzo bolesny sposób.
Wczorajszym popołudniem gracze z Europy i USA zaobserwowali pierwsze problemy z usługami francuskiej firmy. Zaczęło się od niedziałających stron, potem doszły problemy z logowaniem na konto, a na końcu lagi, disconnecty i crashe w sieciowych grach Ubisoftu. Chodzi o For Honor, The Division, Might & Magic Heroes Online, Rainbox Six Siege itd.
We are currently conducting maintenance on various titles. Some online features may be inaccessible. https://t.co/0dTyZwqMXZ
— Ubisoft Support (@UbisoftSupport) June 5, 2017
We're now experiencing an outage with some of our online services. We are investigating & appreciate your patience>> https://t.co/7M6fB2lEkA
— Ubisoft Support (@UbisoftSupport) June 5, 2017
Many of our games are now back online including Ghost Recon Wildlands, For Honor & The Division! Full list here>> https://t.co/rrLkEYT6nF
— Ubisoft Support (@UbisoftSupport) June 5, 2017
Scheduled maintenance will take place from June 06, 2017 3:00 AM to 7:30 AM ET which may impact our online services. https://t.co/dmyKzKRik3
— Ubisoft Support (@UbisoftSupport) June 5, 2017
Maintenance will take place in one hour from 5:00-11:30 UDT (1:00-7:30AM ET) which may impact our online services. https://t.co/dmyKzL8TID
— Ubisoft Support (@UbisoftSupport) June 6, 2017
Częśc problemów została naprawiona już wczoraj, ale Ubisoft było zmuszone zorganizować - w trybie pilnym - inspekcję swoich serwerów, która wciąż trwa. Wczorajszy dzień, jak również pół dzisiejszego możemy spisać na straty. Życie.
Nie zdradzono oczywiście, czy problemy były spowodowane atakami DDoS, czy problem leżał po Ubisoftu. Co obstawiacie? Odpowiedź wydaje się jednoznaczna.