Wielki Wolcen stracił już 60% graczy!

Był hype. Nie ma hype’u.
Wolcen: Lords of Mayhem, który okazał się objawieniem Steama (trzy razy z rzędu najlepiej sprzedająca się gra) i całego rynku hack’n’slashów, zaczyna tracić graczy. I to w bardzo szybkim tempie.
Z Wolcenem pożegnało się już – uwaga – 60% wszystkich graczy, chociaż od premiery minęło zaledwie dwa tygodnie (z kawałkiem).
O ile na początku obserwowaliśmy tam nawet 127 tys. równocześnie zalogowanych osób (pobity rekord Path of Exile), to teraz są trudności z osiągnięciem nawet 50 tys. graczy (w miniony czwartek i piątek była to liczba jeszcze mniejsza: 43 i 42 tys. graczy).


Oczywiście 50 tys. to wciąż kapitalny wynik, o którym marzą inni niszowi producenci, ale przyznacie chyba, że spadek Wolcen następuje bardzo szybko. O wiele szybciej niż w przypadku innych nowych tytułów.
Może gdyby gra była wolna od tych wszystkich bugów, exploitów, dupe’ów i problemów z serwerami, to ludzie nie mieliby powodu opuszczać gierki. A tak…
Na szczęście fani ARPG/hack’n’slash mają w czym wybierać. Nowy dodatek od Path of Exile, nowy sezon Diablo 3, nowy dodatek w MU Legend, nowy patch w Grim Dawn, nowości w Drakensang Online itd.
Zawsze też można wziąć Wolcena na przeczekanie i wrócić do zabawy za kilka miesięcy, kiedy wszystko zostanie "ogarnięte".