Wolcen nie poddaje się. Dwa zespoły, nowi pracownicy, ambitne plany
Wolcen Studio (twórcy Wolcen: Lords of Mayhem) nie szczędzą wysiłków, aby odbudować to, co stracili w ostatnich miesiącach.
Nie będzie to proste (dzienne CCU spadło ze 127 tys. Do 1 tys. Równocześnie zalogowanych osób), ale przecież nie ma innego wyjścia. Przecież twórcy Wolcen nie wywieszą białej flagi i nie zamkną serwerów. Trzeba pracować, pracować i jeszcze raz pracować, aby przekonać do siebie chociaż małą część odwróconych użytkowników i zachęcić ich do powrotu.
Francuska firma jest obecnie podzielona na dwa zespoły. Pierwszy pracuje nad usuwaniem bugów i ciągłym ulepszaniem gry. Drugi z kolei skupia się na jesiennej premierze Chronicle (1.1.0), który wprowadzi nowy content oraz ogromne zmiany do gameplay’u.
Our team is currently working on two fronts: the final Second Dawn patch(1.0.16.0) with its bug fixing and balancing review, which will be delivered in late July, and the first Chronicle(1.1.0) for which we’re currently aiming for Autumn 2020.
Do tego celu Wolcen Studio zatrudniło kolejne dziesięć osób, które pomogą zrealizować ten cel. Obecnie ekipa gry liczy już ponad pięćdziesięciu deweloperów, którzy… ledwo mieszczą się w biurze:)
Pod koniec roku planowana jest przeprowadzka do nowej siedziby. Oby tylko Wolcen znajdował się w lepszej kondycji niż teraz.
UPDATE: Dzięki Wyprzedaży na Steam Wolcen kosztuje obecnie “tylko” 107 złotych.