Wolcen stracił 99% graczy, ale nie zamierza zmieniać swoich planów
Co tam słychać w Wolcenie? Nie najlepiej. Zainteresowanie grą cały czas maleje.
Od momentu premiery gry w lutym Wolcen: Lords of Ayhem stracił już 99% (!!!) aktywnych graczy. Ze 128 tys. równocześnie zalogowanych osób, dzienne CCU spadło do poziomu 1,5 tysiąca.
Czyli stanu z czasów Early Access.
Ludzie z Wolcen Studio nie załamują jednak rąk. Wciąż zamierzają aktywnie wspierać swój produkt. Wczoraj przedstawili dokładne plany na najbliższe miesiące.
Zgodnie z obietnicą najbliższy czas zostanie poświęcony na ulepszanie gry i eliminację bugów. W maju zobaczymy patcha 1.0.14.0, w czerwcu 1.0.15.0, a w lipcu 1.0.16.0.
Potem najprawdopodobniej ujrzymy 1.10.0, który ma być punktem zwrotnym gry. Dostaniemy „Chronicle” (czyli Sezony), nastąpi całkowity rework systemu obrażeń, a sama gierka zyska wiele nowych elementów QoL (Quality of Life).
Tylko, czy macie zamiar czekać do sierpnia lub września?
Wolcen kosztuje 143 zł (TUTAJ). Nie wspomniano ani słowem o obniżce ceny, ani tym bardziej wersji F2P, więc póki co trzeba sięgnąć do kieszeni.