Wolcen narodził się na nowo. Cała gra została naprawiona - koniec bugów!
Właśnie zakończyła się wielka naprawa/poprawa Wolcen: Lords of Mayhem.
Wczoraj wieczorem opublikowany został finałowy patch “Second Dawn”, który był zwieńczeniem wielomiesięcznych prac nad przywróceniem Wolcena na szczyt poziom grywalności.
Praktycznie każdy element gry przeszedł mniejsze lub większe zmiany. Pozbyto się także większości bugów, które utrudniały, a w niektórych przypadkach nawet uniemożliwiały normalną zabawę.
Wolcen stał się właśnie takim hack’n’slashem, jakiego powinniśmy zobaczyć podczas premiery (13 lutego 2020). Może wtedy obyłoby się bez tych wszystkich dram i afer.
Najważniejsze nowości w 1.0.16.0: totalny “smash” bugów (usunięto lub naprawiono setki błędów), ogromna poprawa optymalizacji gry (nawet w dynamicznych sytuacjach mamy utrzymywać stałe fpsy), dodatkowe ustawienia graficzne z możliwością wyłączenia kilku opcji, balans 29 kluczowych umiejętności, ulepszenie system levelowania (90 lvl osiągniemy jeszcze szybciej), poprawiony end-game, balans bossów + lepsze AI potworków, usunięcie stuck-spotów, łatwiejsza interakcja z sojusznikami, bardziej funkcjonalne UI…
… i setki (!!!) innych głupotek, które podnoszą ogólną jakość Wolcena.
O wszystkich zmianach przeczytacie TUTAJ i TUTAJ.
A pamiętajcie, że to nie koniec atrakcji. Na jesień Wolcen ma dostać pierwszą Kronikę, która wprowadzi wiele nowego contentu (Akt, więcej end-game itd.).
Jedno, co się nie zmieniło to cena. Za Wolcen: Lords of Mayhem trzeba wydać na Steamie 143 zł, chociaż poza platformą Valve kluczyk z gierką dostaniecie nawet połowę taniej.