World of Jade Dynasty kosztował 60 mln dolarów i będzie działał na abonamencie
Wydawałoby się, że model Pay-To-Play to relikt przeszłości i tylko kilka tytułów MMORPG na rynku (na czele z FFXIV i World of Warcraft) jest w stanie to dłużej ciągnąć.
No nie. Perfect World Entertainment poinformowało, że ich nowy, nadchodzący, wysokobudżetowy (stworzony za ponad 60 mln dolarów) World of Jade Dynasty będzie działał właśnie w systemie abonamentowym wymagającym uiszczania miesięcznych subskrypcji.
Ponadto będzie też istniał Item Shop oraz Karnet Bojowy, ale tutaj – bez obaw – znajdą się tylko i wyłącznie przedmioty kosmetyczne.
Na przełomie roku (29 grudnia – 7 stycznia) ruszają wielkie testy World of Jade Dynasty w Chinach, w których weźmie udział aż 10,000 zaproszonych.
Ponadto World of Jade Dynasty przeszedł już na silnik Unreal Engine 5, stąd też tak długa przerwa pomiędzy poprzednią a obecną fazą testów.
***
Póki co nie ma informacji o globalnej wersji gry… i nic dziwnego. Tytuły wuxia (podobne do Revelation Online, Swords of Legends Online) nie znajdują dużego uznania wśród zachodniej społeczności, a szkoda.