World of Tanks to od dzisiaj inna gra. Premiera rewolucyjnej wersji 1.0!
Rewolucja stała się faktem. Wersja 1.0, o której słyszeliście pewnie już wiele, wreszcie zadebiutowała na oficjalnych serwerach World of Tanks.
Jest to „największa aktualizacja w historii gry”, która zmienia… prawie wszystko. Prace nad nią trwały wiele lat, więc to musi być coś spektakularnego. No i jest... Od dzisiaj World of Tanks, czyli wciąż jedna z najpopularniejszych gier Free2Play na świecie, całkowicie zmienia swoje oblicze. Wewnętrzne, ale przede wszystkim zewnętrzne.
Nowy silnik graficzny - „Największą część aktualizacji 1.0 stanowi restrukturyzacja technologii, na której oparty jest klient gry. Gra World of Tanks była w widoczny sposób ograniczona przez silnik BigWorld, który nie mógł już dotrzymać kroku postępom w technologii grafiki. Wymieniliśmy go więc na nowy silnik Core”.
Optymalizacja wydajności - „włożyliśmy sporo godzin w optymalizację kodu pod względem grafiki i wydajności, podrasowaliśmy podsystemy graficzne i użyliśmy technologii strumieniowania, aby zredukować obciążenie Waszego sprzętu grafiką”.
Odświeżone/odnowione mapy - „tekstury terenu, system renderowania wody, skyboksy, system oświetlenia, cienie – wzięliśmy 29 map i przyjrzeliśmy się ich wszystkim elementom, udoskonalając je i projektując na nowo, aby dodać polom bitew głębi, piękna i realizmu”.
Nowa mapa – Lodowiec
Nowa ścieżka dźwiękowa
Usprawnienia w projekcie poziomów
Garaż HD
Wargaming dokonało więc rzeczy niemożliwej. Odmłodziło grafikę World of Tanks, równocześnie zachowując minimalne wymagania sprzętowe, które sprawiają, że w wersję 1.0 zagramy nawet na bardzo „średnim sprzęcie”.
Przy takiej aktualizacji nawet ostatni nowości w War Thunder wyglądają biednie. W tym przypadku 1-0 dla Wargamingu.
To jak? Gotowi na nowego ładniejszego WoT-a? Zapraszamy TUTAJ.