World of Tanks zaczyna testowanie asymetrycznego trybu RTS

R4 order of war   controlling vehicles in strategic view

Przez World of Tanks, w ciągu tylu lat istnienia gry, przetoczyło się multum różnych modyfikacji, czy wariacji. Wargaming tym razem planuje sprawić, aby czołgi nabrały bardziej strategicznej wymiaru, testując tryb Order of War, bazujący na grach RTS.

21 stycznia na serwerach Piaskownicy rozpocznie się testowanie eksperymentalnego wydarzenia Order of War. Będzie ono miało odmienny charakter od tego, co znamy z World of Tanks. W Order of War dwie drużyny walczą w pojazdach X poziomu. Siedmiu czołgistów musi zniszczyć pojazdy stratega lub zająć jego bazę.

Stawi im czoło jeden gracz, strateg, który by wygrać, musi zniszczyć wszystkie pojazdy czołgistów lub zająć ich bazę. Strateg stoi na czele oddziału sprzymierzonych pojazdów, które kontroluje bezpośrednio, z pomocą AI. Przed rozpoczęciem bitwy, strateg ma możliwość umieszczenia budowli obronnych na mapie na sugerowanych kluczowych pozycjach.

By wejść do bitwy w roli stratega, musicie zdobyć określoną liczbę Raportów zwiadowczych grając jako czołgista. Są one specjalną walutą w grze, którą zdobywacie walcząc w wydarzeniu. Czas trwania bitwy będzie wynosić do 15 minut. Bitwy są toczone na następujących mapach: Przełęcz, Urwisko, Klasztor, Step oraz Linia Zygfryda.

Jako strateg nadzorujecie przebieg bitwy, widząc ją z góry. Taka perspektywa umożliwia szybkie przemieszczanie się po mapie i jednoczesne kontrolowanie kilku pojazdów. Stratedzy mogą przejąć całkowitą kontrolę nad dowolnym pojazdem z ich oddziału i walczyć nim z perspektywy trzecioosobowej, tak jak zwykły czołgista. Szczegóły znajdziecie tutaj.

Order of War testowany będzie od 21 - 28 stycznia. Budzi Wasze zainteresowanie, czy nie bardzo?

Zobacz także

3 komentarzy