World War II Online - koniec Pay2Win!

Dodany przez guru 2 dni temu
3 1170
World War II Online - koniec Pay2Win!

World War II Online to pierwszy MMOFPS w historii gier, który dzierży trzy Rekordy Guinessa.

  • Largest playable area in a shooter videogame
  • First MMO first-person shooter (FPS) videogame
  • First massively multiplayer online war game

Jest to do bólu realistyczny symulator FPS z ponad 200 jednostkami powietrznymi/lądowymi/morskimi i pojedynczą trwałą mapą, która jest zarządzana 24/7 przez społeczność w czasie rzeczywistym.

Ten rok - 2025 - był dla WW2 Online przełomowy. Najpierw doczekaliśmy się „„największej przeróbkia kodu, jaką widzieliśmy w ciągu ostatnich 15 lat”, z kolei teraz ogłoszono… koniec Pay-To-Win. Co to znaczy?

Ten nowy system ma wyeliminować wszelkie pozory typu „płać, aby wygrać” , zapewniając każdemu uczciwą, opartą na umiejętnościach ścieżkę do odblokowywania wyposażenia premium poprzez podejmowanie znaczących działań w grze.

Chodzi o Punkty Zwycięstwa aka Victory Points. Gracze z darmowym kontem mogą teraz zdobywać dostęp do potężniejszych jednostek poprzez wkład i pracę zespołową (np. prowadzenie ciężarówki, rozmieszczanie mobilnych punktów odradzania, dowodzenie misjami, ochrona punktów kontrolnych, uzupełnianie zapasów członków drużyny, przejmowanie pozycji wroga, wysadzanie mostów i podpalanie baz, naprawianie mostów, a w lżejszej skali także działania bojowe).

Czyli nie musimy już płacić lub wykupywać abonament, żeby zdobyć lepszy sprzęt lub jednostki. Wszystko można zdobyć „poprzez granie w grę”.

Oczywiście World War II Online pozostaje tytułem Freemium (dostęp do całej zawartości po opłaceniu miesięcznej subskrypcji ok. 36 zł), choć teraz - dzięki Victory Points - darmowi użytkownicy nie będą się już czyli jak obywatele trzeciej kategorii.

Ta aktualizacja to nie tylko zmiana systemowa — to zobowiązanie do zapewnienia uczciwości, dostępności i długoterminowego dobrego stanu gry WWII Online

Szczegóły TUTAJ.


3 Komentarzy


Ostatnie gry