Worlds Adrift wprowadza system sojuszy
Worlds Adrift to nietypowy projekt, który jeszcze oficjalnie nie wystartował, ale jakieś zainteresowanie budzi. Co prawda nie trafi do większości graczy, bo nie jest to typowe MMORPG. Wątpię bowiem, czy nagle rzesza ludzi postanowi budować swój latający statek i przemierzać podniebne wyspy stworzone przez graczy. Niemniej tytuł zdecydowanie znajdzie (znalazł?) swoją niszę.
Najnowsza aktualizacja wprowadza system sojuszy (Alliance). Na ten moment jest ubogi, ale deweloperzy zapowiadają jego przyszłą rozbudowę. Będziemy mogli zarządzać przywilejami, tworzyć emblematy na flagi i żagle, świadczące o naszej przynależności, itd. Na ten moment przymierza służą głownie celom organizacyjnym, aby większe zespoły graczy mogły zgrupować się pod jedną banderą.
Poza tym, aktualizacja skupia się na poprawieniu kodu sieciowego Worlds Adrift, co wyeliminować ma sporą ilość błędów. Przykładowo statki przestaną czasem wariować przy kolizjach. Deweloperzy naprawili również sporo bugów oraz dodali paczkę ustawień dla graczy do menu.
Więcej informacji znajdziecie tutaj.
⛵Captain's Log⛵
— Worlds Adrift (@WorldsAdrift) 10 września 2018
What's happened on Worlds Adrift last week?
🙌 Update 26 (ALLIANCES!!) has been released! 🙌
🎙️A new podcast episode sorta featuring @GuyFieri!🎙️
🛠️What have the devs been working on last week?🛠️
Read on👇https://t.co/kOKxHu4lI4