Wreszcie można normalnie grać w Return of Warrior. Pierwszy non-target MMORPG
Nie tylko Lord of the Rings Online oraz Dungeons & Dragons Online miały ostatnio problemy techniczne. To samo spotkało fanów Return of Warrior, czyli dawnego RYL-a (Risk Your Life).
Kłopoty Return of Warrior nie rozpoczęły się jednak wczoraj czy tydzień temu. To był bardzo długi proces, który trwał wiele miesięcy.
To już jednak załatwione. Dzięki ostatniej aktualizacji klient gry, sprawy z lagami oraz nagłymi disconnectami zostały (połowicznie) naprawione. Nie wszystko oczywiście jeszcze działa jak należy, ale i tak powinniście odczuć duże zmiany w stosunku do tego, co działo się wczęśniej.
The changes are below:
1. Improved disconnect problem
2. Improved lag problem (slowing down)
3. Developed platform for the additional content
Disconnection and lag problem are not completely fixed. In the future, we will try to completely fix all inconvenience issues, and add skill effect, effects, guide messages, and pets will be improved and added.
Usłyszeliśmy także, że Return of Warrior nadal będzie rozwijany, a producenci mają zamiar wydać go na “nowych platformach”. Czyżby szykowała się premiera na Steamie?
Mówi się, że TERA Online była pierwszym non-targetem na rynku, ale prawda jest taka, że to Return of Warrior aka RYL był prekursorem takiej walki w MMORPG. Gra zadebiutowała w 2004 roku, chociaż omawiany dzisiaj Return of Warrior działa od 2019 roku.
Zagracie TUTAJ.