Wszyscy chcą grać w Wolcen. Serwery nie wytrzymują. Twórcy "przytłoczeni sukcesem"
No i patrzcie państwo, kolejny producent, którego zaskoczył „sukces” własnej gry. Ileż razy to słyszeliśmy?
Ni z gruchy, ni z pietruchy, Wolcen: Lords of Mayhem stał się wczoraj jedną z najpopularniejszych produkcji na Steamie. W szczytowym momencie w Wolcena grało 54 tys. osób… a przynajmniej chciało zagrać, bo wiele osób nie wyszło poza ekran tworzenia postaci.
Po prostu nie mogliśmy wejść do środka gry. Albo wyskakiwał nam błąd, albo w nieskończoność obserwowaliśmy napis „Steam Authentication”.
A wszystkiemu winne przeciążone serwery. Wolcen Studio zostało przytłoczone sukcesem i i ilością chętnych, którzy chcieli wypróbować ich dzieło.
This is caused by the overwhelming success of the game, and we’re working with our partners to increase server capacities and fix authentification issues as soon as possible.
Mała ciekawostka: Wolcen miał wczoraj dwa razy więcej graczy na Steamie niż Path of Exile.
Warto też wspomnieć o znakomitym wyniku na Twitchu. Wieczorem mieliśmy ponad 100 tys. widzów, a sam Wolcen był trzecią najchętniej oglądaną grą.
A jakie są wasze wrażenia z Wolcen? Będzie z tego dobry h’n’s?