Wygląda jak MMORPG za 10 milionów dolarów?

10 milionów dolarów uzbieranych w systemie crowdfundingowym to naprawdę świetny wynik. Gratulujemy!
$200K reached during today's telethon and $10Million all-time since the game's inception! Thank you community for making #LBSotA happen!
— Shroud of the Avatar (@ShroudofAvatar) 23 sierpnia 2016
Problem w tym, że te 10 baniek nijak przekłada się to na realny rozwój gry. Niby prace posuwają się do przodu, niby działa Early Access na STEAM (cena 42 euro!), ale to wciąż marazm. W 2013 roku, podczas Kickstarterowej zbiórki, obiecano niestworzone rzeczy i niestworzonego MMORPG'a. Ludzie nabrali się na tamte obietnice o wielkiej grze, sypnęli groszem, a teraz czekają 3 lata na finalny produkt. Czekają, czekają i pewnie jeszcze poczekają, bo nic nie zapowiada, aby Shroud of the Avatar miał wyjść w tym roku.
Bo na tą chwilę, wielki MMORPG od twórcy Ultimy Online wygląda tak: