Wysokobudżetowy Architect: Land of Exiles ma wyjść jeszcze w tym roku
Architect: Land of Exiles to wysokobudżetowy MMORPG, który został zapowiedziany podczas targów G-Star 2024 i który ma posiadać następujące rzeczy:
- Silnik Unreal Engine 5
- Gra ma się ukazać na PC, urządzeniach mobilnych, a w przyszłości także na konsolach
- Każda wersja ma być przystosowana pod daną platformę (czyli to nie będzie mobilny port na PC itd.)
- Wersja mobilna będzie miała Auto-Battle, ale wersja PC i ewentualna wersja na konsole NIE
- Otrzymamy otwarty jednolity świat bez “kanałów”
- Postacie mogą poruszać się na wierzchowcach, pływać w wodzie, wspinać się po górach i latać
- Zaawansowana fabuła z inscenizowanymi przerywnikami filmowymi oraz NPC-kami z własnymi mini historiami
- Walka non-target
- Będą rajdy
- Będą World Bossy i dynamiczne wydarzenia w świecie gry
- Będą też bitwy na kilkuset graczy jednocześnie
- Nie będzie gender-locka
Do tej pory otrzymaliśmy tylko ogólnikowy trailer oraz ogólnikowe (opublikowane powyżej) informacje. Aż do teraz, gdy Architect: Land of Exiles otworzyło oficjalną południowokoreańską stronę gry (TUTAJ), wraz z obietnicą, że gierka wystartuje tam – tam, czyli w Korei Południowej – pod koniec tego roku.
Firma HYBE IM oficjalnie ogłosiła plany wydania nowej gry MMORPG Architect: Land of Exile w Korei Południowej w 2025 roku i rozpoczęła przygotowania do pełnego uruchomienia projektu.
Globalna-anglojęzyczna wersja jest potwierdzona i mamy się jej spodziewać w 2026 roku.
No to czekamy. Najpierw na CBT, gdzie ujrzymy pierwsze prawdziwe gameplay’e, które dadzą nam odpowiedź co do potencjału Architect.