Wystarczyły trzy dni, żeby ktoś wbił max level Nekromancji w RuneScape

RuneScape kiedyś: osiągnięcie maksymalnego poziomu w danej umiejętności zajmuje miesiące a nawet lata grania.
RuneScape teraz: osiągnięcie maksymalnego poziomu w danej umiejętności zajmuje… trzy dni.
Bo właśnie wczoraj – zaledwie trzy dni od wprowadzenia nowego skilla – pewien gracz wbił maksymalny 120 poziom w “Nekromancji”. “Dave”, bo tak nazywał się nasz bohater, poświęcił temu całą swoją uwagę. Od poniedziałku – czyli momentu wprowadzenia “Nekromancji” – spał tylko kilka godzin, resztę czasu przeznaczył na wyścig o World First. No cóż, opłaciło się!

Gracz “Dave” zrobił to jako pierwszy na świecie, choć teraz – kilkanaście godzin po jego wyczynie – po RuneScape biegają już dziesiątki innych graczy ze 120 lvl “Nekromancji”.
Gratulacje!

Dlaczego to takie ważne?
Bo RuneScape to specyficzny MMORPG bez standardowych poziomów doświadczenia. Tutejszy rozwój postaci opiera się na treningu danych umiejętności, które levelujemy albo przy pomocy zadań związanych z daną umiejętnością, albo poprzez jej używanie (np. aby podnieść poziom Miningu, trzeba kopać/wydobywać surowce).
Jest to monotonne i czasochłonne zajęcie. Szczególnie że RuneScape posiada nie jedną, ale 29 takich umiejętności…