Z innej beczki: World of Warcraft jako strategia ekonomiczna?
Coś dużo u nas ostatnio newsów o grach Blizzarda, za co w sumie i ja odpowiadam – zatem przepraszam. Tym razem temat będzie dotyczył pośrednio WoW-a, którego uniwersum znajdziemy w modzie do Crusader Kings 2.
Prace nad modyfikacją Warcraft: Kings of Azeroth trwają i nie znamy konkretnej daty premiery. Niemniej jeśli lubicie strategie ekonomiczne, a przy okazji świat wykreowany przez Blizzarda jest Wam bliski, być może ten projekt Was zainteresuje.
Fabularnie mod przeniesie nas do wydarzeń z Warcraft I-III oraz pierwszego World of Warcraft (podstawka, czyli Vanilla). Co oprócz tego?
-
Dostępne będą wszystkie nacje ze świata Azeroth
-
Pojawią się murlocki, koboldy, gnolle, a nawet wolvars z Northrend – rasy te wystąpią w formie dzikich plemion
-
Wcielimy się w lidera wybranej frakcji i sami zadecydujemy, czy np. zechcemy odtworzyć stare Przymierze, czy pójdziemy inną drogą
-
Zobaczymy mnóstwo znanych postaci, jak i klas – paladyni i rycerze śmierci potwierdzeni
-
Mapa zostanie realnie odwzorowana i uzupełniona o kilka lokacji niedostępnych w WoW-ie
Mod ma posiadać więcej funkcji niż wymieniłem. Zapowiedziano gildie oraz zakony dla postaci o tej samej klasie. Więcej informacji znajdziecie tutaj.