Za gry (MMORPG) na Steamie zapłacimy więcej

Dodany przez guru około 2 lata temu
19 4297
Za gry (MMORPG) na Steamie zapłacimy więcej

(witam po urlopie)

Drożyzna z reala powoli przenosi się do sieci. Według rozpiski ze strony SteamDB – na podstawie dokumentacji Valve – właśnie nastąpiła aktualizacja sugerowanych cen dla producentów (wydających swoje gry na Steamie).

Niestety, w większości przypadków musimy się liczyć ze znacznymi lub bardzo znacznymi podwyżkami cen. Dotyczy to także polskiego złotego.

Rekomendowany wzrost dla naszej waluty to przedział między 24 a 30% (w zależności od kwoty egzemplarza). 

Zamiast po prostu wiązać ceny z kursami walut, nasz proces sugerowania cen zagłębia się w to, co gracze płacą za towary i usługi w swoim życiu. Obejmuje to wskaźniki takie jak parytet siły nabywczej i indeksy cen konsumpcyjnych, które pomagają w szerszym porównywaniu cen i kosztów w wielu różnych sektorach gospodarki.

Jeśli nowe ceny weszłyby w życie – pamiętajcie, że mówimy o rekomendacji dla producentów (deweloperzy mogą zastosować się od wytycznych Valve, albo je kompletnie olać) – to za gry MMORPG, bo ten rodzaj interesuje nas najbardziej, zapłacilibyśmy…

Oto kilka przykładów (przyjęliśmy najniższe stawki):

  • New World – 178 zł (obecnie 143 zł)
  • Elder Scrolls Online – 100 zł (obecnie 80 zł)
  • Black Desert – 56 zł (obecnie 45 zł)

Obyśmy nie wykrakali.


19 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube