Zamiast wielkiego święta… wielki FAIL. Amerykańscy gracze ArcheAge przeżywają katusze

Za kilka godzin miną dwa dni od premiery ArcheAge 3.0. Taki stan rzeczy dotyczy jednak tylko Europejczyków. Amerykanie, zamiast wielkiego święta, otrzymali od Trion Worlds porcję niekompetencji, bezsilności i totalnego braku profesjonalizmu.
Spójrzcie tylko na ścianę komunikatów ścianę płaczu odnośnie amerykańskiej wersji gry. Jeden maintenance goni drugi maintenance. Jedna zła wiadomości goni drugą złą wiadomość. Od wczorajszego newsa z ArcheAge dostaliśmy 20+ nowych ogłoszeń:)
„Poprawiamy”, „sprawdzamy”, „jesteśmy w kontakcie z XL Games”. W efekcie, pracownicy Trion Worlds… od 30 godzin (teraz już 35 godzin) nie upuściliśmy biura gry. Wszystko po to, żeby doprowadzić sprawy do końca. Zdecydowali się nawet otworzyć drugi Fresh Server – Vengeance, ale koniec końców niewiele to pomogło. Problemy nadal występują.
Nie muszę chyba dodawać, że cała ta sytuacja bardzo mocno odbija się – na mocno nadszarpniętej - renomie Trion Worlds. Hejtowania nie ma końca
Black screen problems, servers not loading up correctly, etc. I'm just incredibly angry.
World MMO launch in history
Its a fucking joke
Szczęście w nieszczęściu, że europejska premiera obyła się bez problemów. Przynajmniej my możemy normalnie grać, przepraszam, normalnie stać w kolejce.