Zdobycie najpotężniejszych przedmiotów w Diablo 4 będzie teraz jeszcze łatwiejsze
Tzw. Mityczne przedmioty (znane wcześniej jako Uber Unikaty) to marzenie każdego gracza Diablo 4. Najrzadsze, ale także najpotężniejsze itemki, które dają niezłego “kopa” do mocy siły i które są na tyle uniwersalne, że pasują praktycznie do każdego buildu.
Na samym początku Mityki wypadały jedynie z potworków/bossów, ale ze względu na minimalny drop-rate, były absolutnym rarytasem.
To zmieniło się w lutym br., gdy Blizzard wprowadził możliwość… craftowania takich przedmiotów (po rozłożeniu Mythica otrzymywaliśmy Olśniewającą Iskrę). Potem było jeszcze łatwiej, bo takie Iskry dostawaliśmy także za pierwszego zabitego Tormented Bossa, pierwszą zabitą Uber Lilith, za sezonowe postępy-reputację itd. Więc uzbieranie 4 Iskier, aby wycraftować wymarzony Mythic Item nie było dużym problemem.
Ale to nie koniec, bo od Sezonu 6, który zadebiutuje we wtorek równocześnie z “Vessel of Hatred” i patchem 2.0.0, proces zdobycia Mitycznych Przedmiotów będzie jeszcze łatwiejszy.
Do zdobycia Mythika wystarczą dwie Iskry, ale z tą różnicą, że otrzymamy wtedy losowy przedmiot mityczny, a nie wybrany przez nas (do tego wciąż będą potrzebne 4 Iskry).
Ale spokojnie: Kurast Undercity (nowy typ dungeonów) będzie zawierał Trybuty, które w najrzadszej formie będą nam zwiększać szansę na drop Mythic Item.
By tego było mało, od nowego dodatku Duriel lub Andariel będą miał DWA RAZY większą szansę na wypadnięcie Mythica.
Duriel and Andariel do not guarantee a Mythic item drop but their chance to drop a Mythic item is twice as high as other Tormented bosses.
No i co wy na to?